Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei. Der du kjøper Huggies, er det i den gamle "annerledes" butikk? -Er der billeder av Ole Brum på de? Har de alle størrelser? 4+ og 5? Kjøper de alltid når vi er i utlandet :-)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jepp, det er gamle Annerledes, det er de med Olebrumm og Tigergutt:) Og de har både 4 og 5 i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå