(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Måtte på sykehuset for å ta sparketest og ul i dag,da babyens hjertelyd var på 200!! hos legen..alt såg heldigvis bra ut da:-) Men mens jeg satt på føden å ventet på å få komme inn til undersøkelde,så hørte jeg ei fødende skrike/brøle...Jeg kjente jeg fikk frysninger og angst på en gang. Pluttselig så husket jeg VELDIG godt hvordan det var første gang...Blandede følelse i dag ja:-))
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2008 Flere som grugleder seg?
Supermamm Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg har også litt blandede følelser for det som kommer kjenner jeg. Gleder meg selvfølgelig og føler meg mer forberedt på en måte enn sist. Men blir litt stressa med tanke på at jeg skal miste kontrollen når smertene når et visst punkt. Ikke så lett å huske hvordan det var og er redd for å få panikk på en måte....
Bebis08 Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Å, jeg hater å høre andre skrike og brøle, det er det verste jeg vet. Da kommer angsten.... Men jeg gidder ikke å grue meg, vil bare bli ferdig og få kroppen min tilbake :-)
maya80 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Jeg var på sjekk på føden å jeg hørte også en dame som brølte å skrek noe forferdelig, hun var en etasje under meg å. Jeg gruer meg skikkelig å husker veldig godt hva jeg har i vente da
Gjest Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 på den annen side --- det skal bli utrolig godt å bli kvitt denne digre magen. På slutten blir jeg såpass desperat at jeg gladelig går gjennom "ild og vann" for å få ut dette barnet. Ser frem til første ri.... (men gruer meg også litt da, selvfølgelig)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 Uff ja, det skal bli godt å få det overstått-og helst så fort så mulig når fødselen starter:-)) Lykke til alle sammen-BRØL I VEI!! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå