Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Er det slik her inne helt ærlig? Eller har dere noen gang møtt en baby som dere syns er finere enn deres egen? Jeg syns min er den vakreste i verden, men det er det jo sikkert ikke alle som gjør.....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg ser at andre babyer kan være PENERE enn min, iallfall sånn som man ofte tenker på pene mennesker: store, mørke øyne, lange øyenvipper, tydelige øyenbryn, rene trekk, fin hud... Men jeg synes ingen andre babyer er SØTERE. Jenta mi har store bollekinn, søte, blå øyne og små krøller i håret. Synes hun er fantastisk og er superstolt når jeg viser henne fram.
kosestund Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg syns også mini er den kjekkeste i hele verden, men tror likevel at ikke alle andre synes det. Ingen som har sagt noe i den retningen ihvertfall. Jeg har bare hørt at man ser godt at han er gutt...
Mor di! Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Min er jo selvølgelig vakrest, men er jo mange som stiller likt da ;-)
ulydia Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 syns vel kanskje at nokre bebisar er _like_ fine som min, men ingen som er finare... eg har ofte lurt på om ho faktisk er så nydeleg som eg synst sjølv, men mest sannsynleg ikkje! hehe...
ulydia Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 hehehe...har du vore å snoka du også. Eg gjorde det same sjølv, på din vakring og på ho andre sin! Dei var kjempenuskete begge to. Kjempefine 4mnd(?)bilder av guten din YadaYadaYada. Han var sterk!
Mor di! Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Hehe, må jo bare inn å snoke på en slik tråd ;-) Takk for det, han er 6 mnd på bildet =)
MJ<3 Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jeg syns også min er penest i verden. Han har de største øynene jeg har sett hvertfall. Men herregud de fleste babyer er utrolig søte og alle har jo et eget syn på sin egen. Enig, utrolig mange nydelige her:)
ulydia Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Vi skal faktisk til fotografen i morgon å ta bilder av skitsjura (ref. nye kallenavn-tråden). Håpar dei blir like fine som dine. Eg skal i alle fall høyre om fotografen kan lage svart-kvit bilder, for det synst eg var veldig fint.
Yrha Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Jepps, gutten min er den kjekkeste i hele verden!! Men når det er sagt, så syns jeg helt ærlig at ALLE babyer er nydelige. De som kan si rett ut at en helt uskyldig baby er stygg, er i mine øyne litt onde. Men det var en liten digresjon....
Mor di! Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Det er faktisk samboer som tok disse! Syns det var kjekt med noen halvtårsbilder, så kommer vi nok til å gå til fotografen når han er 1 år! Lykke til i morgen! =) Blir nok kjempefine med et så fint motiv ;-)
ulydia Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 så flink sambo du har! Du får seie at bildene hans har fått skryt, så blir han sikkert litt stolt.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Har ikke noe problem med å se at andre babyer rent utseendemessig er penere eller søtere enn min egen tulle, men det forandrer ikke det faktum at det finnes bare ei som er akkurat min unike baby.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 utseendemessig har jeg sett babyr som er penere en min ja, men min er alikevel best i hele verden da :-) I mine øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå