babysjuk82 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hun har nesten hele tiden hard mage. Løpet av en dag,sjifter eg rundt 15 bleier. D kommer bare noen klumper for hver gang. Hun står og hylgriner når de kommer ut. Er så fælt og høre på. Og d er ondt t ho stakkars. Dyrt er d og,med en bleiepakke hver dag. Hun e 2 år. Har vært t legen,men hun sa bare d var normalt at små barn har hard mage.men d kan eg ik forstå. Skal tilbake og kreve bloprøver. Noen som kan ha nå ide om hva hun er allergisk mot? Hun har normal kost. Syns d har vært sånn siden hun sluttet med babymaten.
sonnenschein Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Drikker hun nok? For lite veske i kroppen kan føre til hard mage/forstoppelse. Slik du beskriver det høres det heller ut som det enn allergi.....Pass på at vesla hele tiden har vann tilgjengelig!
babysjuk82 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Ja,hun drikke mye.går mest i vann. Saft av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå