Gå til innhold

Tror jenta mi har noe allergi.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har nesten hele tiden hard mage. Løpet av en dag,sjifter eg rundt 15 bleier. D kommer bare noen klumper for hver gang. Hun står og hylgriner når de kommer ut. Er så fælt og høre på. Og d er ondt t ho stakkars. Dyrt er d og,med en bleiepakke hver dag. Hun e 2 år. Har vært t legen,men hun sa bare d var normalt at små barn har hard mage.men d kan eg ik forstå. Skal tilbake og kreve bloprøver. Noen som kan ha nå ide om hva hun er allergisk mot? Hun har normal kost. Syns d har vært sånn siden hun sluttet med babymaten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker hun nok? For lite veske i kroppen kan føre til hard mage/forstoppelse. Slik du beskriver det høres det heller ut som det enn allergi.....Pass på at vesla hele tiden har vann tilgjengelig!

Skrevet

Ja,hun drikke mye.går mest i vann. Saft av og til.

Skrevet

Ingen med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...