er det muuulig Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 om en fyr er intressert!!! hvor lenge venter man da på at di skal ta kontakt?? testing på gang så snille damer ærlige svar er flott
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Ta kontakt selv da :=) vi lever i 2008
☆Anonymia☆ Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 jeg for min del forventer en sms eller noe sånt dagen etterpå.. trenger ikke være noe big deal,men bare en liten hilsen om at det var hyggelig eller noe sånt.. har ikke noe til overs for sånnt spill..
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Seriøst, er man intressert i en gutt man kanskje tror kan finne på å gjelgjelde det så sitter man ikke på gjerdet og venter!
☆Anonymia☆ Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 og er forresten enig med de over her =) ta kontakt selv =)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Så hvis du Kine ikke hører noe fra han dagen etter så glemmer du han bare eller kan du også sende en mld og takke for kvelden ?
Mille** Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Har aldri måtte vente så lenge at jeg har trengt å tenke på det, jeg vil tro man hører noe rimelig fort om de er interessert. ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 3 dager. det er noe som heter 3 dagersregelen.
☆Anonymia☆ Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 neida,om han ikke sender i løpet av dagen så sender jeg en påkvelden..=)
er det muuulig Skrevet 23. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2008 ok jeg må nok forklare litt mer... er litt over en mnd siden jeg var på besøk hos han....siden det er det stort sett jeg som tar kontakt...foruten om noen får ganger han har ringt... såå ble jeg litt lei at det bare har vert jeg som tar kontakt i det siste....såå jeg tenke å se hvor lang tid det tar før han hører fra seg om jeg ikke tar kontakt med han...... derfor lurer jeg....hvor lenge er ok at han ikke tar kontakt om han er intressert?
er det muuulig Skrevet 23. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2008 vi bor et stykke unna...så er ikke bare å dra på besøk heller for å si det sånn....:-S
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 min erfaring tilsier at: tar de ikke kontakt så er de ikke ordentlig intresert. du må bestemme deg for om du liker han så godt at du er villig til og slåss for han. eller om du kan finne noen andre. er du i tvil ville jeg godt for det siste. men det er fordi jeg ikke talker tiltaksløse mennesker som jeg må "overtale" til og møte meg
Loglady Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Han er ikke interessert. Tro meg. Menn er enkle, hadde han villet, hadde han ringt deg. Beste råd: Ikke ta kontakt med ham igjen. Da synker både selvrespekten og hans respekt for deg ganske kjapt.
Mille** Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Sorry, men jeg tror ikke han er interessert. Gå videre du. )
er det muuulig Skrevet 23. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. april 2008 møtte han i 10min på torsdag...når jeg kjørte gjennom byen han bor i...hadde egentlig ikke ment det..men han insisterte..... så vet ikke hva jeg skal tro....virker så intressert innimellom...så plutselig virker han ikke intressert igjen......:-(
Loglady Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 Saken er: Jo mer du pusher, jo mindre interessert blir han. Action skaper interaction og omvendt hos de fleste menn.
er det muuulig Skrevet 23. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 23. april 2008 hvordan kan jeg si til han at jeg ikke orker mer? på en måte som sier at han er nødt å gi meg mer ærlige svar...for eneste han har klart å si er at han trenger tid....men jeg orker ikke denne jette-leken.... forklar meg damer en ok måte å si detpå.....slik at han skjønner at om han ikke endrer litt no så mister ha meg for godt!
☆Anonymia☆ Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 si at du ikke orker dette spillet..at du ikke kan sitte å vente på at han skal bestemme seg...
Loglady Skrevet 23. april 2008 #21 Skrevet 23. april 2008 Ta det fra en voksen dame som har lært litt: Ikke si noe som helst. Bare trekk deg unna. Først da finner du ut hva han vil, og hvor langt han er villig til å gå for det.
*Minnie Mus* Skrevet 23. april 2008 #22 Skrevet 23. april 2008 Lar alltid gutten jakte på meg jeg da, det liker mannfolka vettu:-) Hadde jeg ikke hørt noe på 2-3 dager hadde jeg droppet han.
er det muuulig Skrevet 23. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 23. april 2008 men dette er så sårt:-( jeg liker han så godt...og vil jo bare han skal like meg og..... men jeg vet jo egentlig at jeg bare må innse det og gå vidre.....orker ikke mer...jeg blir bare tullete i hodet!:-( inbiller meg at jeg og fortjener noen som liker meg så godt som jeg liker han!
Loglady Skrevet 23. april 2008 #25 Skrevet 23. april 2008 Ja, det er sårt. Ja, det går over. Ja, du fortjener gjensidige følelser - og den dagen du får det, vil du skjønne at denne fyren var just pain and waist of time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå