vilsågjernehanr3 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har hatt min 3 sa i dag, og gynekologen sa at jeg burde bruke p piller i 6-12 mnd før jeg evt prøver på nytt. Veldig kjedlig, men det er vell det lureste. Men vil jo så gjerne ha nr 3, så jeg håper på bedre tider. Takk for nå, håper at dere aller har "dratt vidre" når jeg kommer tilbake!
flypapir Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Det var trist å høre... Sa gyn noe om hvorfor du må vente? Får du noen utredning nå som du har mistet 3 ganger? Jeg lurer pga at jeg har mistet to ganger selv, og ikke vil bli sjokkert dersom det skjer en gang til.... Håper det går bra med deg hvertfall, og at du kommer sterkere tilbake om noen mnd! Lykke til!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg har og mistet 3 ganger, ingen sa noe til meg om det. Siste gangen var nå i februar som endte i ma. Men det er ikke etter hverandre da. Har totalt 3 men bare to etter hverandre.Har og på følelsen at det kommer til å skje igjen!!! Men har du mistet 3 ganger etter hverandre? kanskje derfor da. En liten trøst er jo at du ha to supre barn fra før, men vet det er litt vanskelig å tenke slik når en så gjerne vil ha en til. Håper du kommer styrket tilbake og at kroppen har fått den hvile den evt må ha for å bære frem en perfekt baby igjen:) Ønsker deg lykke til videre, og plutselig så er du her inne igjen og gjerne da på 1 trim:)
vilsågjernehanr3 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 ja det er på grunn av at jeg har mistet 3 ganger på rad (på 4 mnd) Han mente at kroppen trengte å roe seg ned. men tror ikke at jeg orker å vente i 12 mnd nei, synes det er lang tid. Kanskje vi prøver igjen ifra september. Har totalt mistet 5 ganger, men de andre gangene var før barna, 1 sa rett før begger jentene. jaja... ikke helt motivert til å starte på p piller men.....
magica fra tryll Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Hei! Jeg har brukt Pearly, en slik som måler sikre/usikre dager som prevensjon i et år. Det har fungert kjempefint for oss, jeg orker ikke å tilføre kroppen hormoner. Blir helt utafor av det. Nå bruker jeg den til å vite når jeg har eggløsning og størst mulighet til å bli gravid. Men passer sikkert ikke for alle, men jeg har vært veldig fornøyd med det.
vilsågjernehanr3 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 ja kanskje jeg skal bruke det! takk for tipset!! hvor kjøpte du den??? Har så lite lyst på p piller!
magica fra tryll Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Sjekk ut www.buenaventura.no:) Ja, etter sistemann prøvde jeg først hormonspiral, og det var jo bare helt forferdelig. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå