Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Når folk er så skjøre at de lar seg provosere av andres nick, får jeg lyst til å krangle med dem. Det som provoserer meg er at folk ikke gidder å skrive riktig norsk. Respektløst! Hvorfor er det så mange som ikke kan bøye verbet å synes?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hva er resplektløst med å skrive feil?
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 HÆ!? Jeg må prøve å gjette meg til hva de prøver å si! Stakkars meg! Min norsklærer sa: "Det som kan misforstås, det skal misforstås!" Det lever jeg etter.
innMariSterk Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 I den siste tiden er det opptil flere som har sitert sine gamle norsklærere.......Jeg lurer på om norsklærerstanden er klar over den makten de har? (retorisk spørsmål siden svaret er opplagt:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 hehe... ser fremdeles ikke at stakkars deg har noe med respekt å gjøre. men det gjør kanskje ikke du heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå