Gå til innhold

Hei jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for en lang og rørende tråd, jammen er dere en haug av mennesker med hjarta på rette staden!

Nå er jeg hjemme igjen en liten tur. Osloturen var en venteseanse av en annen verden, me til syvende og sist ble det til det beste for både babyen og meg. Nå er fødeplassen i oslo og ikke her. Babyen skal få alle muligheter til å komme med hodet først, om litt over ei uke, og vil han ikke være med på det, så blir det gjort et snitt med "mine folk" i nærheten... Godt at spesialistene både var enige, ansvarfulle og bestemte - da blir det trygt for meg!

Tusen takk for klemming og gode ord!

god klem tilbake

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan tro jeg har tenkt masse på dere i dag. Og da kan jeg jo nå slippe pusten lettet ut og rope;

Hurra, hurra, hurra!!!!!

Og så er jeg nå her om en ukes tid også jeg da. Hvis du trenger mer heing og hurrarop da. Vi satser på at babyen skjønner da at det er lurere å prøve hodet først ;-)))

Megaklem til den megagravide som snart ser lyset i tunnelen

Skrevet

Trygt for deg er kjempeviktig!! Selv om ting ikke blir som du har forventet, så blir dere godt ivaretatt!

Skrevet

Kjære deg! Synes dette hørtes ut som en veldig fin løsning. Uansett hva det blir, så blir det nok bra, skal du se. Godt at du føler deg trygg på dette, og godt å høre at du er i gode hender. Det er deilig å vite nå som du er på oppløpssiden.

Skrevet

Jeg er glad for at du etter all ventingen fikk de svarene som gjør deg trygg og glad. Denne lille fyren skal komme trygt ut, enten med hodet først som oss andre eller hentet fint ut av magen. Storebror ble også hentet ut. Ikke planlagt. Da han fikk historien om det, var det helt greit. Inntil han spurte om han kunne se hullet. Da han hørte at det var sydd igjen, gråt han så snørr og tårer sprutet. Det var visst greit at noen skar et hull i magen min, men ingen fikk lov til å sy på mamma'n hans!

Skrevet

Jeg fikk ikke ønsket deg lykke til før!

Men nu: Lykke, lykke til!

Nå har du fått sjekket alt som skal til og da er d bare å vente på det lille vidunderet som komme SNART!

Skrevet

Så ikke denne før nå jeg......

Da dyttes det litt her også,masse heiing og tanker skal du få.

Klem

Skrevet

Dette kommer helt sikkert til å gå bra!

På den ene eller andre måten:-)

Skrevet

Hei og Hopp =)

Går fint skal du se.

Du får all den hjelp du trenger,og det er flott!!

Heier jeg,men sløyfer di store hoppene..

Hoi å hei

hei å håå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...