Cat.68 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Og hun er like fantastisk i virkeligheten som jeg det jeg trudde. Og n skjønnehet av de sjeldne. ;o)) Takk Angelmya for en flott kveld. håper flere av dere får møte henne en gang
danieI Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 vurderer du å skifte fil nå cat? ;-) gunnar er pen hun
Cat.68 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Hadde jeg hatt den dragingen Daniel hadde hun vært en klar favoritt ;o))
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Cat, du er bare så god da. Takk! Jeg hadde det så koselig! Er så glad for at jeg kom tilbake og fikk hilse på C79 også, hun må du hilse fra meg. Etter dere forlot meg ble bordet mitt overfalt av en gjeng med nordlendinger, så det ble en tja, tidlig morgen kan du si. Neste gang er det heller du og jeg som tar den helt ut )
Dronningen! Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Jeg vil også ta den helt ut! (Hva er det man tar helt ut egentlig?) Samme med "sus i serken", er det en fis?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 jasså??? betyr det at angelmya er den dama?????????????? Cat du har med å stikke innom på veien hjem!!! Dette skal jeg vurdere selv, uten at du som dame skal fortelle meg hva som er bra dame eller ikke:-)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Ja, vi slipper den rett og slett heeeelt ut! Ha ha :oD Klart du skal være med HKH.... Må bare takke ja til invitten neste gang!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Får jeg vurdere deg som mann også Yppert? Nå har jeg i det minste større grunnlag for å gjøre så )
Dotten Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Har også møtt henne en gang Den gang vi tilhørte Bim Kjempesøt jente....!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Ja kjære vene, jeg hadde nesten glemt at jeg var på treff når jeg var gravid! Var bare en av jentene derfra jeg holdt kontakten med i etterkant, dessverre. Hvilket nick var du?
Dotten Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 He, he. Jeg holdt også bare kontakt med ei jente... og har det enda. Jeg het Milla33.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Da husker jeg deg vet du! Og nå fikk jeg sommerminner tilbake fra den tiden, husker det var så varmt. Skal bli deilig fremover ja ) Kos deg i sola!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå