cherry coke Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Skal snart til Oslo, og da SKAL jeg spise sushi. Har ikke spist det på lenge, har ikke god sushi her jeg bor:) Forslag til gode sushi barer?
Gjest ->>- Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Sushi Express i Parkveien. Ingen over. Dessuten Samurai Sushi på Tøyen, Sushi Deluxe i Gamlebyen, Sushihuset på Carl Berner, Nam Sushi i Sannergata og Oishi i Skippergata. Det var sånn i sjangeren billig, bra og effektivt. Skal du ha en virkelig spise-fint-på-restaurant-opplevelse er Nam Kang i Torggata hyggelig og prisvennlig, mens Alex Sushi på Majorstuen nok er den som er kjent som landets beste. Mange andre fænzy-spænzy steder på vestkanten også, med god sushi, fjonge forhold og priser deretter.
cherry coke Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Ser ut som at jeg ikke kan bomme?=) Er det noen jeg absolutt må unngå da? Har hatt en dårlig sushi opplevelse før, og det var ikke noe særlig...
Teddysoft Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Mitsu sushi i møllergate er helt klart best! Alex sushi er selvfølgelig godt, men veldig dyrt. God appetitt!
OsloMor Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Min beste Sushi til en overkommelig pris får jeg på Samurai på Tøyen eller på Lille Asia som ligger i det blå senteret i Markveien på Grunerløkka (kjøper stort sett alltid take-out jeg da;).
Gjest ->>- Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Unngå Le Meo i Pilestredet, samme hvor mange som anbefaler den. Av en eller annen grunn påstår de den er bra. Den suger. Og den som heter Benny's eller Angelo's eller kanskje noe annet nå (skifter navn i ett kjør) på Rådhusplassen har god sushi, men byens verste service. Så ille at det blir parodisk og nærmest underholdende, men man skal liksom være i rette humøret for det også. Og ikke Deli de Luca-sushi, med mindre du er drita og klokken er mellom 02 og 05. Men virkelig, Sushi Express er verdt den lille avstikkeren fra sentrum. Take away og spise i Slottsparken en soldag, rimelig perfekt.
Prish Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Alex` sushi på Solliplass! Kjempe godt. Eller Noppon i tordenskjoldsgate.
cherry coke Skrevet 23. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. april 2008 Nice! Takker alle sammen. Håper det blir bra vær da. Skal tvinge to veninner til en liten sushi opplevelse nemlig. Og da må rammene være perfekt=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 oishi synes jeg er god også, og den er liksom sentral.. nå må jeg prøve ut den i som pila synes var best! Hørtes godt ut med take-away i slottsparken!
mamma mira Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Jeg vil si at absolutt beste sushi stedet i Oslo er Nippon i tordenskjoldsgate, eneste ulempen er at det er veldig dyrt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå