Gå til innhold

God sushi i oslo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart til Oslo, og da SKAL jeg spise sushi. Har ikke spist det på lenge, har ikke god sushi her jeg bor:)

Forslag til gode sushi barer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sushi Express i Parkveien. Ingen over.

 

Dessuten Samurai Sushi på Tøyen, Sushi Deluxe i Gamlebyen, Sushihuset på Carl Berner, Nam Sushi i Sannergata og Oishi i Skippergata.

 

Det var sånn i sjangeren billig, bra og effektivt. Skal du ha en virkelig spise-fint-på-restaurant-opplevelse er Nam Kang i Torggata hyggelig og prisvennlig, mens Alex Sushi på Majorstuen nok er den som er kjent som landets beste. Mange andre fænzy-spænzy steder på vestkanten også, med god sushi, fjonge forhold og priser deretter.

Skrevet

Ser ut som at jeg ikke kan bomme?=) Er det noen jeg absolutt må unngå da? Har hatt en dårlig sushi opplevelse før, og det var ikke noe særlig...

Skrevet

Mitsu sushi i møllergate er helt klart best! Alex sushi er selvfølgelig godt, men veldig dyrt.

 

God appetitt!

Skrevet

Min beste Sushi til en overkommelig pris får jeg på Samurai på Tøyen eller på Lille Asia som ligger i det blå senteret i Markveien på Grunerløkka (kjøper stort sett alltid take-out jeg da;).

Skrevet

Unngå Le Meo i Pilestredet, samme hvor mange som anbefaler den. Av en eller annen grunn påstår de den er bra. Den suger.

 

Og den som heter Benny's eller Angelo's eller kanskje noe annet nå (skifter navn i ett kjør) på Rådhusplassen har god sushi, men byens verste service. Så ille at det blir parodisk og nærmest underholdende, men man skal liksom være i rette humøret for det også.

 

Og ikke Deli de Luca-sushi, med mindre du er drita og klokken er mellom 02 og 05.

 

Men virkelig, Sushi Express er verdt den lille avstikkeren fra sentrum. Take away og spise i Slottsparken en soldag, rimelig perfekt.

Skrevet

Alex` sushi på Solliplass!

Kjempe godt. Eller Noppon i tordenskjoldsgate.

Skrevet

Nice! Takker alle sammen. Håper det blir bra vær da. Skal tvinge to veninner til en liten sushi opplevelse nemlig. Og da må rammene være perfekt=)

Skrevet

oishi synes jeg er god også, og den er liksom sentral.. nå må jeg prøve ut den i som pila synes var best! Hørtes godt ut med take-away i slottsparken!

 

 

Skrevet

Jeg vil si at absolutt beste sushi stedet i Oslo er Nippon i tordenskjoldsgate, eneste ulempen er at det er veldig dyrt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...