♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har ei jente på 3 år. Hun har en stund vært veldig rød og sår på leppene (en ukes tid) og har hatt litt eksem rundt munnen. I dag klager hun seg på vondt inne i munnen også. Vil ikke ha ketchup på maten lenger, for det svir. Hva kan dette være? Bør jeg få det sjekket ut eller vil det gå over av seg selv? Nå i kveld var hun ble bestefaren på "landet". Her ble hun klort eller bitt av en katt. Dersom det var et bitt, var det kun overfladisk. Får ikke små barn stivkrampesprøyte når de er små eller er det når de er større de får det? Hun var kjempetrett og er lagt nå. Helt ferdig med dagen, stakkar.
OsloMor Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Kanskje hun er litt allergisk mot noe, ofte så liker ikke barn den tingen de er allergisk mot, ubevisst altså. Så lenge du har fulgt vaksineprogrammet så skal hun være vaksinert mot stivkrampe.
snartmammapåny Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Kan være at hun har spist noe hun ikke tåler og dermed har utviklet eksem. HAr hun spist mye frukt? Jeg får selv mye eksem rundt munnen om jeg spiser epler,druer eller melon (bla). De får stivkrampesprøyte som en del av vaksinasjonsprogrammet før de er 1år. Og tror nok heller ikke katteklor eller overflatiske kattebitt er det verste;)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Ok. Da kan jeg slappe av. Føler vi er inne i en ond sirkel for tiden. På mandag fikk hun øyekatarr. Da var jeg hos lege og fikk dråper til henne. Glemte selvfølgelig å spørre om munnen når jeg var der. Hadde vel ikke fått tid allikevel. Legen hadde egentlig ikke tid til å ta oss, men vi fikk en time "innimellom" de andre. I dag var jeg på sjekk med meg selv. Var litt redd for svangerskapsforgiftning, men det var bare migrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå