tryllepike * lykkespirer* Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Ja, da er jeg helt sikker på at alt er ute av kroppen igjen. Testet blendahvit for noen dager siden og har sluttet å blø. Puppene er som vanlig igjen og jeg får bare starte på nytt. Har ikke vært tilbake til legen for det gadd jeg rett og slett ikke, tenker at den kritthvite testen er godt nok.... På`n igjen......
¤mamma¤ Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Ufff! Stakkars deg!!! Det må være tøfft. Hvor langt var du på vei?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Ja nå er jeg skikkelig lei av å glede meg, for så å få en skikkelig nedtur... Har så mye hormoner i kroppen og så nedturen blir liksom ekstra hard. Nå håper jeg den sitter på neste...har heldigvis ikke problemer med å bli gravid..bare med å holde på spiren..buhuuuuuu
vilsågjernehanr3 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 stakkars deg, vet hvordan du har det da jeg også hadd emin 3 sa på rad i dag (den 5 totalt) Jeg fikk beskjed av gyn og vente 6-12 mnd med å evt prøve, og føler at det er det beste for meg nå! ønsker deg lykke til!!!! stor klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå