Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Etter at min mor har vært på do og urinert så er det en meget sterk lukt som jeg kan kalle illeluktende. Den er så ille at jeg ofte må vente en god stund etter hun er ferdig med å gå inn der. Noen som vet hva det kan være?
FuriLaks Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 -hun spiser mye asparges -drikker for lite vann ?? Bare noen forslag
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Ikke urinveisinfeksjon, ikke spiser hun asparges. Men hun drikker ikke vann i hele tatt. Bare kaffe og brus.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Man får SKIKKELIG stram tisselukt av å drikke kaffe -det er i hvertfall sikkert:-). Jeg husker og at når jeg jobbet som hjemmehjelp var det mange av brukerne som fikk helt forferdelig tisselukt av diverse medisiner de gikk på. Går hun på medisiner kanskje?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Bakteriell vaginose muligens. Jeg har hatt dette tidligere og den lukten det medfører er helt grusom....Etter som jeg har skjønt kan dette komme av mye - stramme klær, boblebad + + +prosedyren for å bli kvitt dette er enkelt, 1 pille...
Sjokoladekaka Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Ein kan ha urinvegsinfeksjon utan for mykje symptom... Det kan vere berre at det luktar veldig stramt av urinen som er symptom. Bakteriell vaginose luktar sjelden så på "avstand" og oftast under sex, faktisk. Det luktar råtten fisk, og ikkje stram urin. Kan vere lite drikke som er årsak også, for dette minskar urinmengda og gjer den konsentrert. Slik som morgonurin ofte er; strammare lukt og gulare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå