Gå til innhold

Levering fra mamastore.se


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å få levert varer fra www.mamastore.se? Bestilte klær til meg selv og babyen der den 10. april, og venter veeeldig på at det skal komme... :)

Står forøvrig på siden at de har ca 1 ukes leveringstid i Sverige, vet ikke hvor mye lenger det vil ta til Norge jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestilte noe derifra, og det tok en stund. Sendte de til slutt en mail og spurte. Fikk raskt svar,så du kan prøve det. Tror det tok ca to uker....

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt en kjole derfra og det tok vel ca 1,5 uke.

Bare vær obs på at tollavg osv kommer i tillegg!!

min kjole til 399 kr,kom på hele 849 kr til sltt med alt...

Synd at det blir så dyrt,for de har jo så mye fint der.

Skrevet

de har ikke alle klær/str på lager på mamastore.se

så om de ikke hadde det inne til deg må de først få det fra leverandøren for så å sende videre til deg.men de skal jo opplyse om dette til deg da ved bestilling om du må beregne ekstra ventetid.

ellers så er det norske tollvesen usannsynlig trege for tiden.

går selv og venter på en pakke jeg,men fra et annet firma. den ankom fortollingsavdelingen for over en uke siden og de har fortsatt ikke klart å gjort noe med det....

nei,send mamastore en mail så får du høre om pakken er sendt,og få evt sporingsnr.

da kan du selv se hvor lange pakken er kommet i systemet... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...