Gå til innhold

Fortell litt om dere selv da jenter!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 21 år og kommer fra Sotra litt utenfor Bergen. Her har vi kjøpt hus, og har 6 (!!!!) katter.. (3 skal gies vekk da) og en liten sønn som ble født 3 februar!:)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 22 år,samboer og har en sønn på 1 år =)

har også en kattepus som bor hos oss =)

fin dato sønnen din ble født på,min bursdag =)

hehe..

bor på vestlandet jeg også...:)

Skrevet

Jeg er også 22 år, skal begynne mitt siste år på førskolelærer utdanningen til høsten .:)

Har en stooor pus (rasekatt) på 8,5 kg :)

Bor i Vestfold og har ei nydelig datter på 9 mnd :D

Skrevet

Er også samboer med brannmannen min =)

Skrevet

Jeg er 25 år,kommer fra Trondheim:) har 2 turbo gutter som blir 3 år og 1 år i juli.. er samboer/forlovet med en matros som jobber på sjøen. jeg er Omsorgsarbeider,men håper å få meg jobb i barnehage etter permisjonen min:)

Skrevet

Jeg er 30 år og bor på vestlandet. Jenta mi blir ett år i morra (uh...hvor er babyen min?). Samboer, og han jobber offshore. Vi har hus, stasjonsvogn, hund, katt og hest. Hesten er min da =) Elsker å gå i stallen, og det gjør jeg så ofte jeg kan.

Skrevet

Jeg er 25 år, er alene med to fantastiske barn, jente på 2 1/2 år og gutt på 8 mnd, vi bor i Bærum =)

Skrevet

Er 20 år og bor på Østlandet. Er student og har en samboer som jobber som sanger. Vi har en liten gutt på 3 mnd (i dag!) Om noen uker flytter vi i vårt første hus sammen! Blir spennende. :)

Skrevet

Jeg er 18, bor i Os i Hordaland. Bor hos mine foreldre med min 4 mnd gamle sønn, Isac:) Er kjæreste med barnefaren, men ser han ikke mye for tiden=/ Han er midt i utdanningen og jeg begynner utdanning til høsten, håper å bli helsesekræter;) Drømmer er hus, stasjonsvogn, hund og noen unger til..

Skrevet

Er 30 år. Kommer fra vestlandet.

Gift med min kjære mann.

Har ei jente på snart to år. Prøver for harde livet på nr to..

Arbeider som lærer på en ungdomsskole og det gjør mannen min også..

Ellers har vi hus og stasjonsvogn og hele pakka..Hehe..

Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

Hey, hey, hey!

Sotra er verdas navle! Kjem du herfrå eller er du innflyttar?

Bur på Sotra eg og, saman med gubben, katten, nyekatten, 2 1/2-åringen og lilletuppa på snart 6 mnd. Er 26 år.

Skrevet

Jeg er 22 år, bor på Osterøy like utenfor Bergen. Her har jeg kjøpt hus med samboeren min og vi bor her med babyen vår som vi fikk i November og hunden vår =) Studerer på Universitetet i Bergen, men vurderer å bytte til Politiskolen neste år =)

Skrevet

Jeg er 26 og bor for tiden i Aalborg, Danmark hvor både jeg og min samboer studerer. Fikk en nydelig liten jente 16. januar i år, så nå skal bare siste eksamener unnagjøres før vi flytter hjem til verdens BESTE by! Bergen, selvsagt;-) Best å flytte før småen begynner å snakke dansk...*grøss*.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...