Gå til innhold

dumme dumme lege!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på 1kontroll når jeg var uke 9...

Hu var stressa og hadde super dårli tid... fikk liksom ikke no tid..

Lurte jo liksom på når brev fra sykehus skulle komme osv...

leste på 1trimester at de fikk det ca 1-2 uker etter....

Skjønner nå at legen "ga faen" i å gjøre det nå!! ska dit på tirsdag men herregud da... er 13-4 idag liksom!!! venta på det som bare søren jo!!! så da tar det eeenda lenger tid før det kommer no... såå teit

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forståeligt!

Var til 1.kontroll 31.mars då 8 veke på veg..

Enda ikkje fått nåke brev frå sjukehuset,renka med ho sendte søknad då..

Skrevet

Va slags brev venter du på? :) Innkalling til ul?

Skrevet

på an igjen!! ja det er innkalling jeg venter på... å bare få en dato å hvile på liksom... det tar ikke 4 uker før man får det, så det betyr jo bare at hu ikke har sendt det!!! åh jeg blir irritert as

Skrevet

Med meg gikk det veldig kjapt denne gangen, var hos legen første gang allerede i uke 4 (to dager etter jeg testa), og han sendte inn med en gang. Så jeg fikk innkalling ikke så lenge etterpå. Med førstemann fikk jeg innkalling mye senere, selv om jeg var like tidlig den gangen. Hender det er roting og knoting på sykehuset også, og mye å gjøre. Men hør med legen din, du kan jo bare ringe på legekontoret og få de som tar tlf til å sjekke.

Skrevet

åh? kan de på kontoret sjekke? de i resepsjonen?

altså jeg ska jo til legen på tirsdag... men vet liksom ikke hvordan jeg ska spørre engang jeg...(litt vanskeli for å prate sånn...ehe)

Skrevet

Jeg var til kontroll nr 2 i uke 13, og da sa legen at nå var det på tide å sende forespørsel til sykehuset ang UL. Virka på han som om det ikke var vits i å gjøre noe før det? Kanskje dette er ulikt fra sted til sted... Gikk bare 4 dager etter dette før jeg fikk brev m/ dato for undersøkelse. .. Håper det ordner seg på tisdag! :-)

Skrevet

ja da ska jeg nevne det på tirsdag altså! kanskje hun syns det var ikke vits, samme som din lege! hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...