Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille deilige jente har sovet bedre de siste to nettene og jeg har mistanke om at det skyldes at hun snur seg over på magen. Jeg har prøvd å gjøre senga trangere slik at hun ikke får plass til å snu seg, men det funker ikke. Så nå slites jeg mellom å være glad for tre-fire timer søvn sammenhengende og redselen for krybbedød...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier jo at de er store nok når de snur seg på magen selv.Går helt sikkert bra .

Skrevet

Jeg er helt sikker på at så lenge de snur seg selv så er det helt i orden. Alle mine tre har vært magesovere og med første skulle alle sove på magen, med nr to skulle de ligge på siden, og med nr tre måtte de ligge på ryggen. Med tanke på hvordan de ligger i magen, så er jo magesoving en mer naturlig stilling. Og det er vel forsket på krybbedød at det er flere faktorer som spiller inn hos barnet enn kun hvordan de ligger...

Tror søvnen er viktigere å få enn å tenke for mye på alt det farlige som kan skje:-)

Skrevet

Du Maud, om du er redd for krybbedøden så låner/kjøper du deg en Baby Sense (du kan få min om du vil).

Da minsten her fikk RS virus og sluttet å puste kl. 02 på natten - så gikk alarmen på Baby Sensen. Og takk alle mulige for det!! Kan jo være hun ville dratt i gang pusteren av seg selv - men jeg slapp heldigvis å finne ut hva som kunne eller ikke kunne ha skjedd.

Baby Sense til minsta og 4 timer søvn til mor, tror jeg at jeg ville kunne anbefale på det varmeste!

Skrevet

Jeg bekymret meg også over datter pga at hun snudde seg over på magen.... Jeg snudde tilbake, hun snudde seg umiddelbart... og slik holdt vi på.....

Skrevet

Ikke vær bekymret Maud.

Kroko benyttet også hver anledning som han har arvet etter sin mor og la seg over på magen.

Hun er jo blitt såpass gammel nå. Men jeg skjønner at du er bekymret - jeg var det også til tross for at alle sa at det går bra - og at jeg gjorde dette selv.

Lån den Baby Sensen fra Iznogood og du sover som en stein ;-)

Leste at du skrev i et annet innlegg at hun sover dårlig. Det var ikke noe særlig. - Men det endrer seg jo heldigvis - den siste tiden har han begynt å sove 2 1/2 timer om dagen. Så det er lys i enden av tunnelen.

Skrevet

Husker at jeg også syntes det var skummelt når de snudde seg på magen, men de snudde seg fortere enn svint tilbake hvis jeg prøvde å legge dem på ryggen. Så mine ville bestemme selv - både da og nå! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...