Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Det er jo så varmt for tiden at pysj er litt i overkant av hva frøkna her trenger på nattestid. Samtidig så er hun helt tordivel og svirrer rundt og rundt hele natten, noe dynen ikke har skjønt;-D Orker ikke mer snørr og forkjølelse, men det er jo like ille å ligge og svette hele natten.... Tror rett og slett vi prøver uten i natt:-) Nå ligger hun oppi sengen min og det forundrer meg jammen ikke om det er der hun våkner imorgen:-) Som et frimerke på mamman eller pappan:-)
Maud Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg har tenkt på det samme, men her blir det pysj. Min lille turner må nemlig sove i egen seng for at mamma'n skal få ørelite søvn.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Her også er det pysj for han ligger opp på dyna si halve natta..Men nå er det ikke så veldig varmt her om natta da. Vi er heldige han liker ikke ligge mellom oss han..Må ha plass og turne på.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg har verdens deiligste lille rosa liggende klistret inntil meg akkurat nå, passe trøtt og sløv i blikket........herlig herlig herlig:-)
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Hehe... min datter er ei merkelig ei;=) Jeg legger frem luftig sovetøy... og hun dytter det resolutt ned i skuffen og plukker frem plysj-pysj;=) I tillegg så forlanger hun å få på sokker utenpå..... Hun er så svett utpå natta at jeg må vrenge av henne det meste!
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Her er det kun 4 grader om natta, so det blir nok pysj ei stund enda, ja...
Tokatter_USA Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Her foretrekkes absolutt nattkjole. Hun ble lettere hysterisk i kveld fordi Daddy dro frem en pysjamas. Men temperaturen er ganske behagelig nå, hverken for varm eller for kald, så det er helt greit, det - hun fikk ha på seg nattkjole. En annen side var at den burde egentlig vært vasket, men det får være til i morgen... Derimot vil hun alltid ha på sokker, og truse. Jeg har foreslått å droppe trusen, siden jeg selv synes det er mest behagelig å sove uten, men hun syntes det var ille. "Then I pee and poop!" sa hun bestyrtet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2008 Hihi, så søt da!!! pee and poop;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå