LilleMamsen Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 ..for meg Er inne fra DiB og ville bare dele noen erfaringer. Jeg var skeptisk til en del ting da jeg var gravid- skulle i alle fall ikke ha ammepute eller bleiebøtte, og nå har jeg det og er kjempefornøyd!! Dette er noe av det jeg synes var gode kjøp: Vogna : Brukes på trilletur hver dag. Har en EW Sky, og er fornøyd med den. Ammepute: Kjøpte en dyr en på Babyshop, men den er kjempegod! Lillegull er sju mnd, og vi bruker den fremdeles. Dunpose: Odenwalder Lammy: gull verdt i vinter. Bruker fremdeles skinnet, men posen er byttet ut med noe tynnere. Bilstol: en selvfølgelighet. Bleiebøtte: Gratis på Babyshop. Begynte å bruke den først da han ble seks mnd og begynte med annen mat. Bleiene lukter mye mer!! Praktisk for oss som steller på soverommet. Vi arvet en Babybjørn, men har ikke brukt den noe særlig. Ønsket meg slike fine "skinnsko" med ullfor, men de er nesten ikke brukt: enten lå han i posen i vogna og trengte ikke sko, eller så hadde han på "Bamsedressen" i bilstolen. Ved evt nestemann vil jeg ha en liten seng/vugge som vi kan ha i stua. Ellers jenter, gled dere, dere har en fantastisk tid foran dere. Det er slitsomt, men mye kos.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Takk for gode tips! Gleder meg til å bli mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå