Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Er mitt søskenbarn (fetter) som konfirmerer seg i mai. Vi er invitert på kaffen, men er i syden på det tidspunktet, så vi skal på restelag dagen etter i stedet (som de eneste). Hvor mye skal vi gi? (Har aldri vært i/invitert i konfirmasjon i mitt voksne liv....så har rett og slett ikke peil!)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Vi gir 1000 kr til nevøen vår som vi skal i selskap til. Det har vi blitt enige med de øvrige tantene og onklene om. Hadde det vært en fetter hadde jeg kanskje gitt 400 kr eller noe sånt. Ikke mer ihvertfall.
Bærta å babyn Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hva ville du ha gitt til samboers eks-stefars sønn?
Vrimle Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Tror jeg ville gitt ca.500kr. Eller et tøft smykke..
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 han ønsker seg bare penger da, og vi reiser til syden nå til lørdag så vi har begrenset med tid på å finne noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå