Gå til innhold

Gutter se her.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er baby noe dere gutter tenker på?

Er jo ett kjent faktum at jenter vil ha barn, og er ofte babysyke.. men hva med dere fedre, er dere babysyke?

Jeg har perioder der jeg er skikkelig babysyk.. Og samboer er ikke helt der.. han vil ha barn engang, men han vil ha litt mer iorden først... men for noen dager siden kom vi inn på tema igjen, og da snakka vi (han) om at han ville snekre en vogge til oss, vis det skjedde noe.. og masse sånne fine ting.. jeg ble helt tatt på senga.. :) og trodde egentlig ikke gutter tenkte på slikt.. hehe.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Skal love deg at jeg er babysyk ja, teller dager,minutter og sekunder til dama mi har termin. Jeg har gjort klar rommet til guten min, handla inn vogn, seng osv. Avklarer med dama hva vi skal ha, så fyker jeg avgårde. Får liksom litt andre ting å tenke på da, hehe.

Så er det den evige navnedebatten da, der er vi ikke enige, hehe.

skjønner at det kommer til å bli slitsomt og tøfft, men tenk bare på all den gleden som er i et barn...Å se sitt avkom vokse opp, tror ikke på noe større lykke en det jeg. Som et sitat fra en sånn svangerskapsbok, et hus er bygd av mørtel, men først når det fylles med barnelatter kan det kalles et hjem.

Skrevet

Ja, det vil jeg da si at jeg er.

Som den vordende far ovenfor , teller jeg også dager ned til termindato. Alt er i orden og fiksfaks til barnet kommer! Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet , hvilket det er litt lite av i medisinskapet om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...