Gå til innhold

Jeg har en super snill svigerfar .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg ny bærbar pc med han,så nå kan jeg sitte her å surfe på nettet og kose meg stort.

Beina på sofaen og cola glasset klart.Kan en ha det bedre.?.Trodde jeg skulle få en gammel brukt sak jeg.Men neida en ny pc har jeg fått.Åhh svigerfar er så snill.I tillegg så fikk vesla ny mp3 spiller med skjerm.Måtte bare skryte av svigerfar.Han er så god att jeg kan ikke få sagt det for mange ganger.Alt dette fikk vi på turen i helga.I tillegg så spanderte han hotellet på oss.Vi blir rett og slett styggelig bortskjemde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dere vel forundt!!!

Deilig med snille svigerforeldre - jeg er også av de heldige:-)

Skrevet

Så bra med en supersnill svigerfar! Det har du fortjent :-D

Skrevet

Så god og omtenksom siverfar du har! Det fortjener du skikkelig - så jeg håber du virkelig får nyte å bli pjusket litt med.

Skrevet

Jøss, det får'n si ;-) Lånes han ut, eller....? Har en fryktelig snill svigermor, men hun er enke...

Skrevet

Bærbar pc er kjekt. Jeg fikk til jul, jeg. Men, av mannen min. Høres ut som du har en veldig gavmild svigerfar, veldig kjekt med slike. Kos dere med nytt utstyr, både du og vesla!

Skrevet

Jammen godt å ha en slik svigerfar!

Skrevet

Ja han er super god,han har verna meg mange en gang når jeg og svigermor smalt sammen før i tiden...

Har lært meg å sette umåtelig pris på han og det er ikke fordi han er gavmild ;0) Han er så stolt av sine barnebarn at han veit ikke hva godt han kan gjøre for de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...