Gå til innhold

Da ble jeg sendt hjem igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvom vannet mitt har gått har jeg ikke rier.. Så skal tilbake i morra , om det ikke skjer noe i løpet av kvelden natta:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skjer nok snart noe skal du se, uansett er det jo ikke lagt unna:) du skal jo ikke gå med vannavgang i 2 uker mener jeg:) hold motet oppe, du er snart ferdig nå:)

Skrevet

takktakktakk:) hehe.. nei er jo nærme.. men fyy faen det presser.. og LITE ubehagelig at det renner og renner.. :)

Skrevet

håper vannet mitt går også snart.. vi har jo termin samme dag vi... spennende da.. vannet mitt gikk sist kl 21 på kvelden. og kl 04 våknet jeg med rier.. og 07.46 var hun ute.. ;) så kan jo være du slipper med så mange timer til nå..;)

lykke til iallefall

Skrevet

Med nr1 gikkvannet mitt kl 11 på dagen og fikk rier kl 18 ca, og kl 04 var han født :)

Skrevet

oi skummelt detta her...:) huffhuff

Skrevet

neida:) ikke skummelt, bare positivt:) legg deg tidlig og prøv og få deg en god natt søvn, kan ført hende dette er din siste natt alene, hehe... samle krefter du nå:) masse lykke til, og sleng inn en beskjed vist før du reiser på sykehuset igjen vist du har tid da:)

Skrevet

Jeg vil også! Hehe, men må vel pent vente noen uker til...

Når man skjønner at fødselen er igang er det jo bare driiiitspennende! Særlig første gangen, for da rekker man stort sett å både tenke og gjøre en del før riene setter inn for fullt:-)

Min første fødsel gikk forholdsvis fort, så har liksom sett for meg at jeg får det skikkelig travelt denne gangen, men håper egentlig det ikke blir noen veldig kjapp fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...