KaMa Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hva har du gjort nå? For å fortjene oppmerksomhet både på ris og ros, samt på anonymforumet? Jeg trodde du hovedsaklig var i det lyriske hjørnet om dagen, krydret med litt hverdagslig nabohat. Har jeg gått glipp av noe?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jasså Luten??? prøver du å gjøre meg arbeidsløs her inne..HÆÆÆÆÆÆ??? Trodde jeg hadde tatt patent på å irritere anonyme kalkuner:-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Tja, si det - jeg iler for å se etter. Straks tilbake.
piano♫ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hva Luten har gjort, vet jeg ikke, men all PR er god PR, så grattis!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Det var jo snasent, er så lenge siden annie/anus-angrep nå siden den berømmelige knappen forsvant at jeg hadde glemt hvordan det var. Noen har vel som alltid lite å gjøre, er vel derfor to av trådene mine i går ble nappa også, både mitt nabohat og min betraktning om storbyer og ghettoisering. Trivelig det.
KaMa Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Litt pussig i grunnen, siden ikke engang jeg ble støtt av de innleggene.. Uansett, nyt det så lenge det varer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå