Jelly Belly Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hos oss blir babyen 1/4 norsk. Jeg er norsk/amerikansk og sambo er svensk/finsk.
Alhansi Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Min mann er helnorsk, mens jeg er blandet. Dvs halvt norsk, kvart asiat og kvart spansk. Dvs at mitt barn blir 6/8 deler norsk,1/8 del asiat og 1/8 del spansk? Var det rett regnet? Det jeg er spent på er om barnet blir mørkt eller ikke, i hud, hår og øyne mener jeg. Har tre fra før, to av dem er helt norske å se til, med mørkeblondt hår og grønne øyne, en av dem fikk brune øyne, men håret ble også der mørkeblondt nesten brunt. Jeg selv har nesten svarte øyne og kullsvart hår, så nå er jeg sannelig spent:)
Miss Dynamite Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 jeg er norsk og typen kurder... =) spent på resultatet..hihihi
Jelly Belly Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg er også spent på hvordan babyen blir! Jeg er helt mørk, mens sambo er helt lys! (Helt lys er egentlig litt feil det også, siden han blir brun av å se på værmeldingen er han som regel litt gyllen.. ) Men knallblå øyne og blondt hår hvertfall!!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Jeg er euro-asiater, samboer er norsk.. Barna mine er lyse i huden, men har mørkt hår og brune øyne, de har ikke noe av hudfargen min.. hmm..
lana<3 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg er norsk og min samboer er også spansk.... Vi har en datter fra før og hun har blondt hår med blå øyne akkurat som meg.....samboeren min har brunt hår og brune øyne så blir spennende å se hvordan nr 2 blir.....
Miss Dynamite Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 jeg har liksom alltid blitt "lært" til at brunt dominerer jeg, så er litt gøy å høre når barna får blå øyne og blondt hår osv... fortalte det til typen . han er jo like lys som meg, bare mørkt hår og brune øyne. og da trudde han ikke på meg engang.. og at han var skikkeli skeptisk. jeg lo og sa, flott, hva trur du da hvis ungen får grønne øyne som meg, og blondt hår..? han bare..eh... vet ikke jeg..!!! hehe
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jeg er latiner, mørk og har mørkt hår og mørke øyner og kjæresten er nors og mørkeblond med blå øyner. Så blir spennende å se:)
Miss Dynamite Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 hehe.. er super spennende!!! det er jo de som tror den andre har vært utro feks, når det blir heeelt motsatt i farge så teit...hehe
Lova Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Min første datter er halvt latinamerikansk, og min nye baby blir kvart fillippinsk:).
Miss Dynamite Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 blir gøy dette er første baby så..hvem vet.. hmm.. Håper egentli litte grann på at det blir mørkt hår og mørke øyne...bare elsker det <3
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 mine barn blir halvt norsk og halvt vietnameser! gutten min på snart 2 er ganske lys i huden men har brunt(litt lyst) hår med KRØLLER!! å brune øyne! hehe... lignet veldig på pappan da han kom ut, han så helt vietnamesisk ut!men nå ligner han mer å mer på meg! så nå venter vi ei jente, gleder meg til å se om hun får krøller også å like lys hud??!! er så søtt med krøller synes jeg! å synes det er godt gjort å få det gjennom med en far som er vietnameser! er ikke akuratt mine lyse gener som er sterkest her skulle en tro!!hehe..;P
frilly Skrevet 24. april 2008 #14 Skrevet 24. april 2008 Her blir det halvt norsk og halvt sørasiat. First try, men det blir nok en fin blanding:-)
Daisy :) Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Ja halvt norsk og halvt latiner, gutten vi har er nydelig, store brune øyner - mørk i huden - svart i håret, ja om han ikke hadde kommet ut av meg hadde vi tvilt på om han var min, han har arvet pappas looks, så satser på at nr 2 blir lik eller ???
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Jeg er norsk og mannen er fra Pakistan. Sønnen vår er ganske lys, ligner mest på meg Så spennende å se om denne nye gutten vil bli mer lik faren sin.
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Dette barnet blir ganske utvannet igrunn. I og med at jeg er halvt thai og halvt norsk. Også er mannen min norsk, med veldig blondt hår, og blå øyne. Og jeg er ganske mørk i forhold. Men barnet blir da kvart thai, og resten av disse delene blir norsk. Hehe
Gjest Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 Babyen vår blir halvt norsk & halvt marokkansk. Jeg håper at hun arver pappa'n sine farger og trekk.. :-)
jurgita&runa&trym Skrevet 24. april 2008 #19 Skrevet 24. april 2008 Jeg er litauisk og mannen min er norsk begge har svart hår,men jeg har blå øye mens han har knall brunne...det blir spennende å se hvilket farge øye vår jente skal få!!
lana<3 Skrevet 24. april 2008 #20 Skrevet 24. april 2008 Jeg har to venner som har barn med chilenske også. Hun ene er da chilensk med svart hår og brunsvarte øyne og brun hud, mannen hennes er blond med knallblå øyne og lys hud. Begge barna fikk helt lyse blondt hår med brun hud og knallblå øyne....de er helt nydelige begge to.... Hun andre er norsk med kommuneblondt hår og grønne øyne og mannen chilensk med svart hår,brune øyne og brun hud. De har en gutt og en jente. Gutten fikk brunt hår med brune øyne og brun hud. Jenta fikk knall blå øyne med brunt hår....ingen vet hvor de blå øynene kom fra men nydelige øyne har hun iallefall og prikklik faren sin. Så ingen som har vært på tur der nei...
Nesta_L med guttebebis Skrevet 24. april 2008 #21 Skrevet 24. april 2008 Vår blir halvt om halvt norsk og japansk. Gleder meg så sykt til å se den, for jeg syns japanere er så nydelige :-)
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 24. april 2008 #22 Skrevet 24. april 2008 Åh , vi kommer til å få vakre barn hehe
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 24. april 2008 #23 Skrevet 24. april 2008 ÅÅÅÅÅåååå så spennende!! jeg er også chilensk og gleder meg til å se hva jeg kommer til å få ut av meg:) Om den kommer til å ligne brune meg eller den mørkeblonde faren med blå øyner:) SPENNENDE!! Spurte legen på ultralyden på tull om hun kunne se hudfargen og hun holdt på å le seg ihjel:)
Saresa Skrevet 24. april 2008 #24 Skrevet 24. april 2008 her er barnefaren halvt norsk og halv boliviansk:P
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 24. april 2008 #25 Skrevet 24. april 2008 Halvt norsk og halvt afrikansk (Zambia). Har ei fra før på snart 2 år og ble ganske fornøyd med det resultatet i alle fall. Allerede et yndet fotoobjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå