Gå til innhold

Måtte bare innom til dere og titte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer inn om 7 uker.. virker som en evighet men gleder meg stort.. 2 trimester er liksom stopp føler jeg... og i siste skjer det snart, og dessuten så virker dere så koselige her=)

Lykke til alle sammen med den kommende tiden og fødsel + alt det andre dette innebærer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) skjønner deg godt, var innom her og smug tittet litt når jeg var i andre trimester,(koste meg med fødselshistorier:) rart og se hvor forskjellig ting man snakker om bare på den lille tiden, har går det i rier,kynnere, slimpropper, fødsler, sykehus osv, og i andre trimester var det liksom ul, solarium, voksende mager, osv, hehe...

takk, og lykke til, til deg også, vi ses nok her en liten stund før jeg føder.)

Skrevet

hehe..;) jeg måtte alltid innom her før og..;)

 

jeg syns 3 trmester er det leeeeeeengste jeg.... gleder meg til å få babyen ut no..;) 10 dager til termin... men med min flaks så går det vel minst 15-16 dager til tror jeg

Skrevet

Bra og høre det ikke bare er jeg som er nysgjerrig på neste skritt=)

Masse lykke til snartobarnsmamma og håper du snart får møte det lille vidunderet=) ÅÅÅÅ som jeg gleder meg til å hilse på den lille=)

Og gleder meg masse til å hilse på alle dere andre innpå her som kanskje er her enda når jeg kommer hit=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...