tayni Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 i dag har vi vært på 3d ultralyd. det var helt fantastisk. fikk sett masse av lillegutt. han var helt utrolig skjønn :-) anbefales virkelig. har lagt ut bilder for de som vil se. hvis jeg gjorde det riktig.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 hei har kjempe lyst til å se men jeg tror du har lagt di inn på private bilder.. så du må nok legge dem slik at andre kan se dem:)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 åå så utrolig spennende.. hvor langt er du på vei? og hvor tok du det? vi skal om 2 uker, gleder meg kjempemasse.. skal titte på bildene dine
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 kjempe flotte bilder. du har virkelig vært heldig:)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 så utrolig fine bilder, kjempefin gutt dere har lurer veldig på hvor langt du var på vei da du tok ul?
tayni Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 jeg er 26+3 uker. jeg bor i moss så det var på en privat klinikk her som heter "det gule huset". var utrolig gøy. men fortsatt litt absurd at han jeg ser på skjermen ligger inni magen min :-) du bør glede deg ihvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå