Gå til innhold

Har så mange bekymringer hele tiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart gal, bekymrer meg for alt med henne.

Det begynte med at jeg kjente hun hadde en kul bak ene øret, og jeg ble hysterisk.... nå synes jeg at jeg finner kuler på henne hele tiden.... nå synes jeg at jeg kjenner en på halsen hennes..... jeg tenker kreft med en gang....

Samboer tar det hele med ro og sier at sjangsen for kreft for et 4 ukers barn er lite sannsynlig....

Er jeg gal??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke gal, man er jo bekymret for barnet sitt og jeg var også veldig bekymret for alt mulig de første ukene. Så masse sympati herfra. Man er jo også sliten og full av hormoner, noe som gjør at man blir litt hardere angrepet av bekymring. Prøv å ikke la bekymringene løpe løpsk, men se at så lenge allmenntilstanden til barnet er bra, det spiser og sover sånn noenlunde bra, så ikke bekymre deg for mye. Lykke til!

Skrevet

du er nok ikke gal nei, tror det er veldig normalt å bekymre seg for lille gullet sitt. husk hvor nytt alt er for dere. men for å berolige deg ang de kulene, så har gutten min også dette. kjente først en bak øret, så flere på halsen. dette er kjertler, det er helt normalt at små babyer har slike. faktisk så sa legen at det var nesten mere unormalt at småttisene ikke har det. så tror nok heeeeelt sikkert at det ikke er noe galt.

prøv å bekymre deg litt mindre, å kooooos deg med den lille. som hun over sa, så lenge almentilstanden er fin er det sikkert ikke noe galt.

Skrevet

Tusen takk for gode svar begge to! Det hjalp.

Januarbaby, takk for det du skrev om ang kjertlene! Da er det sikkert det jeg kjenner. Huff, stakkars tuppa mi, jeg har ikke gjort annet enn å kjenne på henne de siste dagene.... nå skal jeg skjerpe meg med det i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...