*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg har så utrooooolig stein hard mage... hvor lang tid tar det mellom hver gang dere har avføring?? (litt intimt, men jeg er så lei av å stresse med do-besøket) Min kropp virker som aldri trenger å gå på "do". 4 dager går det fort, og da får jeg så utrolig trykk nederst i magen at jeg skjønner at noe er galt... da kan jeg sitte leeeenge på do, og når jeg har fått presset og trigget litt ut hjelper det på trykket.... men jeg har ikke sjans og ork til å sitte sånn på do.... vil så myyyye heller klage på løs mage istedenfor, hehe.... det hadde vært drømmen nå... Drikker godt, og spiser svisker, men det hjelper ikke...:-( Mye en skal gjennom gitt, hehe:-) Noen som har det på samme måte eller har funnet en løsning på det der...??
OhMyGod!!! Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 dra på apoteket å få i deg noe som heter lactulose da? det er en mikstur som fungerer knallgodt på å smøre innvendig slik at maten lettere kommer ut igjen, virkelig ikke godt å gå rundt med sånn mage nei, håper du får ordning på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå