Gå til innhold

Dere som driver med tarot/englekort o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det like dyrt overalt? Jeg er nysgjerrig og kunne tenke meg å prøve det, men er student så har veldig dårlig råd. Føler at det er litt bortkastet å bruke 300 kr på noe hvis jeg ikke kommer til å bruke...

Noen som vet?

Hvis noen har lyst å fortelle litt om hvordan dere bruker sånne kort blir jeg glad :) hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes sider hvor du kan få lagt kort. Google tarot så finner du nok sider som kan være interessante.

Ellers kan jeg anbefale Tarothåndbogen av Hajo Banzhaf, den er enkel å bruke, og ganske utfyllende når det kommer til tolkning av de forskjellige kortene samt forslag til opplegg.

Skrevet

Så moro. Hva slags sider er det? Har du en link?

Jeg kjenner ingen som driver med sånt, så har ikke så god greie på det, men har lest litt på nettet da. Syns det virker så spennende.. :)

Skrevet

Om du søker på tarot, astrology osv så kommer det opp en haug med sider. Hvor seriøse disse sidene er vet jeg ikke.

Om du ikke gidder å google selv, så kan du titte her inne. Her er det tarot også.

http://www.astrology.com/

Jeg har en venninne som er ganske inne i disse greiene. Jeg kan nok ikke skryte på meg noe særlig kunnskap selv.. :-/

Skrevet

Hei! Jeg vil tro det koster ca 300 ja. Jeg kjøpte meg englekort for en stund siden. Har egentlig glemt litt av dem i det siste, så takk for påminnelsen! Tarotkort er mer kompliserte, så det orker jeg ikke sette meg inn i... Englekort kan du legge på en veldig enkel måte. Du kan f.eks tenke på et spørsmål mens du stokker. Så trekker du ut et kort. Det er flere forslag, i boken som følger med, på hvordan du kan gjøre dette. Så slår du opp i boken, finner igjen kortet du trakk ut, og leser hva det betyr. Så er det litt opp til deg å tolke det også. Faller det ut et kort mens du holder på, så sjekk det også! Kanskje er det en "beskjed" til deg : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...