Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Det var jammen lenge siden! Står det bra til med deg og dine? Noen ideer for spatur til høsten;-D
strikkballen Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk - så hyggelig!! Jeg sitter og prøver å oppdatere meg nedover sidene her:-) Og jeg ser at det er mange som har mye å slite med om dagen. Uff, føler virkelig med dem!! Alt i alt går det bra med meg og mine:-) Storebror blir større og større, og veksler mellom å være forbausende stor og fornuftig og "trasse-baby" fortsatt:-) Lillebror har et roligere temperament - blid, glad og aktiv nesten hele tiden. Vi har et lite oppfølgingsopplegg med legen, for han vokser litt sakte, av en eller annen grunn. Vi er jo ganske høye alle i vår familie, så legen mener det kan være noe han ikke tåler. Så nå må vi i gang med melkefri diett noen måneder, blæh! Det blir litt styr - men er verdt forsøket. Aner ikke hva det kan komme av at han vokser sakte... Søsteren min går det opp og ned med, jeg fortrenger det litt, hun har fått en kjempesnill kjæreste, heldigvis, og nå har hun en god periode. Så får vi se.. Spatur - det høres topp ut!! Skal visst være bra i Riga og Tallinn, har jeg hørt:-) Går det bra med deg og lille Rosa? og de store Rosaene? Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Godt å høre at det står sånn greit til med dere alle:-) Det er alltid styr når noen i familien må på spesial diett, har vært innom det her også i perioder....men det viser seg som regel ganske raskt om det er noe man reagerer sterkt på, heldigvis! Synes det er godt at du klarer å fortrenge litt det med søstern din, man blir jo helt sprø om man skal tenke på det hele tiden. At hun har fått seg en snill kjæreste er jo supert da. Ting er tross alt litt bedre når man er to, med tanke på hennes problemer. Vi får se hva vi får til til høsten da:-) Alle de rosa og den store blå har det fint:-) Skjer spennende ting stadig og ingen dag er lik:-) Akkurat slik vi liker det:-)
Reveenka Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 c",)! Hyggelig at du er innom igjen en tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå