Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så overrrasket hvor mange som signere som anonyme her....

 

Hva er det dere er så "redde" for????

 

Bare lurer..... :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma det vel... folk henger seg pokker opp i mye rar. Signer med nick du og ikke tenk på hva alle andre gjør...

Skrevet

Det er vel lov til å lure, eller????

Skrevet

Ja,visst det er av interresse,så væsågod. Lov å svare også eller??????????????

Skrevet

har ikke nektet deg det! Svært så hissig da :)))

Skrevet

Så mye dumt folk henger seg oppi...

Skrevet

I enkelte tilfeller er det jo fordi man ikke vil at noen skal vite at det er du som spør om noe. Ex. om det er noe en synes er passe pinlig, problemer hjemme, rare sykdommer eller andre ting en vil ha svar på uten å utlevere seg helt. Jeg (f.eks) har mange venninner (irl) på disse sidene (jeg vet deres nick og de vet mitt), så noen ganger kan anonymknappen være god å ha om man vil ha svar på noe litt "hemmelig".

Skrevet

Skjønner jo ditt tilfelle da :)

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke slike som er anonym på alle spørsmål og svar, eller som poster ufordragelige svar uten å ha guts nok til å signere med nick (som en viss over her) ;-)

Skrevet

Signerer Tingeling her:) Noen har nok grunn til å vere anonyme, men svært mange begrunner et med at "her på dib blir du hengt ut for meningene dine"....

 

Vel....visst du ikke kan stå for det du mener og skriver og er så flau/usikker at du må signere med anonym, så bør du kansje vurdere å få noen meninger du kan stå for...eller?

 

Eg bryr meg egentlig ikke da, men skal innrømme at eg ikke tar anonyme kranglere veldig særiøst. Eg tenker vel egentlig at de ikke mener det de sier fordi de ikke signerer med nick, eller at de vet at det de sier ikke er så bra/lurt....evt at de bare er ute etter å krangle;) Om en virkelig mener og står for det en skriver så vil man vel også at folk skal vite at en har den meningen visst dere skjønner....?

Skrevet

Nei, skjønner ingenting av det du skriver Yo&La! Du har så mange rare meninger, du lille venn!!!

Vere- det skrives være

særiøst-det skrives seriøst

Må være anonym her inne pga sånne som deg

Skrevet

til anonym 22.13

 

kommaet skal vere etter du og før lille venn - "meninger du, lille venn" - dersom vi skal pirke, meiner eg...

 

:)

Skrevet

Nei, utrykket legger vekt på hele setningen etter komma. Men det har litt med hvor du kommer fra i landet, vi kommer ikke fra samme plass!!

Vere- skrives være

 

:)

Skrevet

å vere på nynorsk, å være på bokmål

 

:)

Skrevet

Herregud, er det mulig????

Skrevet

Jepp! Det er fullt mogleg! :) Herregud, er det mogleg å ikkje ha ironi eller sans for humor?

Skrevet

Mange som ikke skjønner ironi her inne. Mange merkelige folk her.

Skrevet

Dette begynner jaggu å bli litt morsomt...

 

:)

Skrevet

Hmm, man ser jo hvorfor folk signerer med anonyn her.. Så de kan tillate seg å være skikkelig spydig!

Skrevet

Ooops, skrivefeil! No får jeg vel høre det!:P

Anonym skulle det stå...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...