Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg synes det er skikkelig kjipt å være hektet på serier og dermed opptatt på kveldstid. Jeg vil være fri til å være impulsiv og ikke tenke at ikveld MÅ jeg se på tv..... Men etter en dag i sengen, hvor jeg har sovet og spist litt, dibbet bittelitt og sett på nyheter, så har jeg fått med meg flere episoder av Armywives som jeg tror går på tv i kveld..... Og gjett hvem som er hektet da!!! Så da blir det vel bare å tilbringe resten av kvelden med laptopen i fanget da, med militærfruene i både den ene og den andre episoden:-) Har heldigvis funnet løsningen så jeg slipper å laste ned:-) Da spares jo litt tid........ Så har sambo sagt at det blir McDonalds til kvelds idag:-) Godt en sjelden gang, og lille rosa digger pommes frites:-) Får satse på at jeg er frisk igjen i morgen......for dette livet blir man sløv av kjenner jeg!
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg er IKKE hektet på Armywifes (Koneklubben?) SÅ!!!! Men det bør vel for skams skyld innrømmes at er pga at vi er hekta på Lost som går samtidig;=) Tommelen opp for Mac'ern som hurtigløsning en gang i blandt:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 En ennå hurtigere løsning ligger på pm nå Snulder:-)
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Du klatten nå må de sende meg en pm...HVOR finner du disse seriene dine ?? Jeg er ikke så avhengig, men jeg glemmer alltid hvilken dager ting og tang går ....
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Du har svar .0) Husker du..ohhhh Your in the army now ohhh...sangen...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 Jaaaa den husker jeg godt:-))
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 -trur det er lett å bli litt hekta... sjølv har eg i alle år hatt skiftarbeid og jobba i tide og utide, kan soleis ikkje følge med på alt og det har vore veldi greit. No når eg ft er heimeverande har eg : -mandag: fotballenkene... -tirsdag: frustrerte/greys/div -onsdag: ingenting! -torsdag: hells kitchen( eller kva det no heiter en nye serien han har) -fredag: ikkje noke spes,- laurdag Heartbeat. Kanskje ikkje so mange, men meir enn nok for meg iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå