Gå til innhold

fytti grisen... vokser de mer nå ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige svangerskap startet brystene med en B, gikk opp til D og ramlet ned igjen til -A eller noe slikt.

La inn silikon for 3 år siden og fikk en perfekt C... nå ramler puppa ut av en D-cup bh... hjelp!!!=) hehe.... håper det ikke skal vokse og vokse og vokse... må vel stoppe snart=)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har viten å komme med?

Når slutter de å vokse? Skal vel liksom komme melk i dem også?

Skrevet

Når du føler dem kommer til bristepunktet vokser dem bare mer...jeg er nå i uke 19 og har lagt merke til hvordan de vokser nå ja...men dette er bare begynnelsen....jeg har også silikon og når babyen kommer og melkesprengen med...da skal du se store jur da...

Noen dager etter sist fødsel fikk jeg megamelkespreng og magen min ble nesten flat noen dager etter fødsel så fikk noe blikk etter meg da ja..puppene var gigantiske.....:)

Skrevet

di tre første måntene gikk jeg fra en b til en e cupp men så sluttet di å vokse...

Skrevet

hahe...jeg "sliter" med det samme..Jeg la inn silikon 3 desember jeg, og hadde perfekt c-cup..nå har jeg 75 E, men må nok gå opp til 80 etterhvert...og kanskje F :P hehe

Klarer ikke vanlige bher lenger heller.. var på la senza og fikk bh med tykke gode stropper( må jo ha fint undertøy!)

men nå ser d ut til at jeg må begynne emd sports bh igjen.

Skrevet

De vil nok vokse minst en str når melken kommer også tenker jeg :)

Jeg brukte e cup når jeg ammet sist, skulle hatt f men fikk ikke tak i noen som satt bra i min str (75 f altså)

Jeg er ei lita snelle, så jeg så drit dum ut rett og slett med de store puppene. Begynte på en perfekt c-cup, gikk altså opp til F, så ned til d og nå etter 12 uker begynner dd å bli for lite..

Et pluss er jo at sambo har noe å kose seg med hehe :)

Skrevet

WÆÆÆÆ!!!!!

Uff, vi er jo jaggu snodige noen av oss.. hehe, devarfor små så jeg gjorde noe med det men nå skulle jeg gidd mye for at de skulle stoppe å vokse.

vet verfall at jeg aaaaaldri skal legge inn noe mer inni der=)

Vel... det er vel bare å slå seg til ro med mega pupper en stund da=)

Skrevet

for min del kan de bare være 75 E, syns de er kjempefine=) men, de kan ikke bli så forferdelig mye større...er ikke mer enn 158,,,og skal jeg ha den kroppen jeg hadde før jeg ble gravid, da jeg lå på 52 kilo, kommer d nok til å ta skade for ryggen min!

Chick26, skal du amme?

Skrevet

Skulle du hatt 75F måtte du gått i en spesialundertøybutikk( som feks La Senza...) på vanlige butikker som h&m, lindex eller cubus har de bare opp til 75 c....

D, DD og E-cuper må man som regel opp i 80 eller 85 for å finne, og det passer jo ikke!

Dyre undertøysbutikker er verdt å ta en tur innom når man har store pupper=) både godkvalitet og komfort!=)

Skrevet

Babygullz..

Tja jeg har ikke bestemt meg enda, slet mye forrige gang og er ikke komfortabel med amming. Hadde heller ikke næring nok forrige gang, så begynte på erstatning etter 2 uker, stoppet ammingen for fullt etter 5 uker. Men det hjelper jo på kiloene da, så jeg står litt i en forvirret situasjon føler jeg, vil snakke endel med jordmor om det neste timen jeg har... Har du planer om amming?

De anbefaler jo forøvrig de med silikon innlegg å amme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...