Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 jeg har sett mange har skreve om dette gravid klisteret... Har ikke fått svar med noen.. Hvordan fungrer dette? hvor får mann kjøpt dette? vil dette hjelpe meg? Vi skal prøve å bli gravide nå med nr 2. har akurat fått beskjed om at jeg har fått endometriose men stopper oss ikke alikevell... kansje dette vil hjelpe oss? dette er bare 1 mnd med prøving men har så liten tolmodighet :)vil bli Gravid Nååååå
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. april 2008 Ingen??? plis
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 hahahah nei tror ikkje de.. noen som snakker om at de fungerer slik at når egget har festet sej så skal dette klistere holde fast spira.... men ingen som svarer meg 100% sikkert..
*Andreapus* Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hehe, okei, da vet jeg ikke hva du mener.. men er nok noen som vet dte.. eller prøv google..
prinsesse stilig Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Hei Det du tenker på er populært kalt baby klister og er et homopat middel du blander i vann og drikker tre ganger for dagen, skal forbedre miljøet i livmoren eller noe... Heter Berberis vulgaris, fructus D4 og kjøpte det gjennom et danskt nettsted som heter www.helsehelse.dk
lana<3 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Den heter berberis vulgaris fructus COMP d4...uten comp blir det ikke riktig sammensetning og da virker det ikke...dette er livmorstyrkende og øker blodgjennom strømningen slik at egget fester seg lettere og får lettere "føde" til å vokse... det skal også forhindre truende abort... Har du fått vite om du har progesteron mangel også eller?? Alt etter hvor gammel du er kan dette også være et problem...visste du f.eks at 50% av alle kvinner over 35 år har progesteron mangel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå