Gå til innhold

Noen med erfaring om emmaljunga modial duo combi, farge cremeleatherette

Anbefalte innlegg

Skrevet

- noen som har erfaring med vognen,

- og eventuelt denne fargen.

- hvordan er den å kjøre,

- tar den mye plass på buss?

- tar den mye plass i bil (sammenlagt).

- blir den fort møkkete?

- hvordan er den å holde ren?

håper noen kan svare på noen av spm:) da hadde jeg blitt kjempeglad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

vi har kjøpt denne vogna, vi hadde egentlig bestilt edge duo kombi i mørkeblå men da vi var i butikken her om dagen så vi denne og da måtte vi bare ha den istedenfor. hihi den var jo bare helt nydelig!! var heldig da de kun hadde utstillingsmodellen i butikken, og vi ikke kunne vente på bestilling så vi fikk den med oss på dagen. damene i butikken forklarte at den var veldig lett å holde ren ettersom den er laget av "skinn" slik at du enkelt kan både skure og vaske den ren.

men det er jo en lys farge, så den vil jo bli skitten, som alle andre vogner. men med en lys vogn vises det jo bedre. men det er bare å vaske å være forsiktig. når det blir sportsvogn er den jo kjempelett å tørke av i forhold til andre stoffvogner..

vi kjører stasjonsvogn så vi har jo god plass til vognen, men det går fint an å ta av hjulene og da får du også plass i en vanlig sedan.

nå har ikke vi kjørt den så veldig mye da, bare fra bilen og inn i huset, så kan ikke si så veldig mye om kjøreegenskapene enda, men den virker veldig bra. emmaljunga er jo kjent for sine gode vogner så det trenger du ikke bekymre deg for.

eneste minuset med emmaljunga er gjerne at den kan være tung, men jeg synes ikke den var spesielt tung. er mer opptatt av at det er en stabil vogn, så får jeg heller slite de gangene jeg skal ha den inn og ut av bil alene.

på buss tar den ikke større plass enn andre vogner.

mener jeg så du hadde skrevet et innlegg tidligere om hva forskjellen var på mondial og edge, og i butikken sa de at det var ingen forskjell bortsett fra designet, + at det er bæreremmer på sidene av bagen på mondial slik at du lettere kan bære inn bagen dersom du ønsker det.

vi kjøpte denne mondial med sportsunderstellet til edge slik at vi kan endre kjøreretning.

lykke til med valget, tror nok du kommer til å bli kjempefornøyd!

Skrevet

tusen takk. åh. den er utrolig fin og stor også. hun i butikken sa at sønnen/datteren (husker ikke kjønnet) forsatt sover o bagen i barnehagen, og h*n er 2,5 år:) jeg ble helt forelsket da jeg så den. både å utseendet, farge, stoffet og på egenskapene og at den virket så stø.

kan jeg spørre hva du betalte for vognen?

igjen, tusen takk for kjempeflott svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...