Babyønske �� Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 at det endelig er min tur....... Hatt myre murring, stikking og dragninger nederst i magen siste dagene. Vært helt sikker på at mensen har kommet, mannge ganger om dagen, men nei ikke så mye som spotting en gang. På vei hjem fra jobb i dag fikk jeg det for meg at jeg ville få to streker på testen hvis jeg testet. Så ble til at jeg tok en når jeg kom hjem(mange timer siden sist je var på do så). Og der kom det jammen frem 2 streker, teststreken riktignok veeeeldig svak, men er jo bare 11 dpo så ikke så rart. MEN det er TO streker der jo!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har tatt bilde av testen og streken viser på bildet også, så kan ikke være innbildt heller. Har tatt billigtester før og hatt både negative og positive, men har aldri hatt to streker uten grunn. Men har foreløpig beina godt planta på bakken. Frykten for at det skal gå galt ligger som en klamp om hjertet. Tør ikke ta noe for gitt før jeg har fått gravid på en CB digital, men den får vente noen dager........
flypapir Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Min erfaring er at en strek er en strek, så jeg tror du kan slippe jubelen løs! Tar hvertfall sjansen på å gratulere!
BAcer vil ha flere :) Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hei! Håååper virkelig at du er gravid!! Men jeg mener å huske at på billigtestene så skal test-streken være like sterk som, eller sterkere enn kontrollstreken..? Men det kan jo være den blir sterkere og sterkere for hver dag!! Håper det
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Min erfaring er også at en strek er en strek! Gratulerer så mye!!!!!
Babyønske �� Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 Det kan jeg trenge ja. Takk for det:-)
Babyønske �� Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 Vet ikke helt om jeg tør takke for gratulasjoner enda, hehe. Men kan takke for "omtanken" hvertfall :-)
Babyønske �� Skrevet 23. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. april 2008 Det med sterkere strek enn kontrollstreken gjelder vel eggløsningstester. Når det gjelder graviditetstester blir det sagt at en strek er en strek, men det var det å "tro" på det da. Tanken er hvertfall uvirkelig og absurd enda. Så ja, får håpe den blir sterkere og sterkere, da er det litt lettere å tro på den
Babyønske �� Skrevet 23. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2008 Det var det å tørre å tro på den streken når den er så svak da :-) Får håpe den gjør mer av seg utover i uka
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Jeg håper og tror du er gravid!! Gratulerer på forskudd:) Kanskje kjøpe en cb test og teste imorgen også?!? Hold oss oppdatert!!
Babyønske �� Skrevet 23. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2008 Har CB tester så det holder, både vanlige og digital, så står ikke på det:-). Men tror jeg skal prøve å vente til fredag. Har flere billigtester også, så kaaaanskje jeg tar en av de på morgenurin i morgen.
GledeGlede Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Kanskje du skal gjøre det:) Vi alle er like spente som deg;) Hold oss oppdatert:) Lykke til i morgen tidlig om du velger å ta en cb:)
Babyønske �� Skrevet 24. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. april 2008 CB'en(vanlig) var KNALL POSITIV den i dag gitt, og billigstrimmelen var fortsatt svaaak
mumifrøken Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Jeg gratulerer deg her også, jeg. Det må være så herlig å endelig få klaff. Jeg krysser fingrene for at alt går bra med dere framover. Tenk nå er du blitt til dere ;o) Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå