babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Var inne på lookatmom, mamma og meg og div andre "hippe" mammaklærbutikker på nett..en kjole koster jo over tusenlappen! og hvor lenge kan den brukes liksom? blir dyrt å bruke på en "engangsvare". vet jo at hennes og maurits er billig, men de har jo nesten ingenting, og jeg ble bare sur på de teite jeansene de har der, for bukselinningen er altfor stram for mine hofter, og det går ikke an å justere dem ut ..arsgh! var kjempemye kanooooonfint på lookatmom...men d var liksom litt i dyreste laget..det er jo ikke mange ganger man får brukt de klærne.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 er så enig i det.. jeg går i tights og lange topper.. liker ikke mammabuksene i det hele tatt, passer ikke i formen til meg.. men andre ting blir så dyrt.. men nå er det jo snart sommer, og da blir det masse bomullskjoler :-D
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg bruker en sånn sort mama"joggebukse" fra H&M. De har den i sort og grå. Den bruker jeg å ha oppi hvite støvletter sammen med hvit topp, og det ser faktisk fint ut=) Men kan jo ikke bruke den hver dag, så noen dager presser jeg meg oppi jeansene mine og bruker bellybandet=) D var bare å finne noen fine kjoler da...alt var jo svindyrt! vet ikke om noen litt rimeligere nettbutikker med mammaklær, da tenker jeg spesielt med kjoler og tunikaer:D:D:D
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 skjønner jeg godt.. her har de en del fine lange kjoler på f.eks gina tricot, cubus ol som også passer når jeg er gravid, så er glad det blir sommer snart den buksa har jeg ikke sett, skal gå å titte litt.. har kjøpt meg en capribukse på h&m da, som var stram i lårene.. den synes jeg faktisk var ganske fint! men det blir fremdeles bittelitt kaldt noen dager når den bare når til leggen.. mon tro om jeg skal spandere på meg ett dyrt mammaplagg iallfall
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 jeg kommer nok til å bli nødt til å spandere på meg dyre mammaklær, for jeg orker ikke tanken på å gå rundt som et dass i telt.. Jeg ser bra ut til vanlig, så skal bli en fashion mama også;D men syns det er litt skummelt å bestille klærne over nett, jeg har jo absolutt ikke peiling på mammastørrelser, men d er vel garanti om du ikke passer plagget at du kan bytte det i en annen størrelse?
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Ja, det er jo returrett så du kan få byttet eller prøve iallfall:) samme tenker jeg og, vil ikke være sånn slaskemamma:P liker å se ordentlig ut til vanlig, og det er trist å gå så mye i de slappe joggebuksene som jeg faktisk må av og til, hehe.. strikk i buksa er helt umulig nå..mammabukser eller joggebukse her i 3 og en halv mnd til
babygullz <3 vilde Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 hehe Vi får lage våre egne mammaklær! vi som vet hvordan de skal være for å kunne passe en gravid kvinnekropp! smart! Men den joggebuksa fra hennes er faktisk ganske fin..og på meg så sitter den fint over rompa, ser ikke ut som jeg har bæsjet på meg liksom....og når jeg putter den oppi støvlettene ser d ganske smashing ut, for å være ærlig=) det eneste som avslører det litt "slaskete" er knytingen rundt magen på den...men d får bare være=) billig var den også,...150 kr
Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 hehe det var en god ide;D tror nesten jeg må ta meg en tur å titte på den altså.. jeg har også en sånn "bæsj-og-bær" bukse.. IKKE sånne bukser jeg bruker til vanlig, hehe.. og er jo lik i lårene.. det er bare foran det er blitt annerledes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå