mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 har byttet truseinnlegg flere ganger i dag.. kjennes ut som om jeg tisser på meg, men tror ikke det siden det ikke lukter, og kan komme etter at jeg har vært på do allerede.... men tror ikke det er fostervann, siden det blir litt gulaktig farge på truseinnlegget... sikkert bare utflod, men kjennes ut som om jeg har mensen igjen... begynte i dag...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det er ikke umulig at det kan være fostervann, kanskje ringe føden og høre om de gidder å sjekke for deg så er du sikker?
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 jeg tror ikke det er forstervann. Har d på akkurat samme måte..Er nok bare ekkel utflod tenk eg:P.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 takker for svar. er sikkert bare utflod. ser det ann litt jeg.....
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 jeg hadde det sann som deg forrige gang, så jeg hadde ringt føden, det var nemlig fostervann, mitt ble ikke gult, men det kan være fostervann blendet med utflod!
gullegget Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Var hos jordmor i dag på kontroll. Sa at jeg trodde slimproppen gikk for noen dager siden, og etter det så har jeg hatt det sånn som du beskriver. Ho sjekket ikke noe. Sa bare at det var vanlig at utfloden ble tynnere på slutten og at ble mere. Men hvis du er usikker så ringer du føden. Har termin 3 dager etter deg:)
playground princess Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Jeg har hatt det akkurat som du beskriver lenge..... =( Utflod i massevis....
Snart klar Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Jeg kjenner til det. Begynte sånn selv for litt over en uke siden (er nå 38 uker), og det er spesielt ille om natta/morgenen (i liggende istilling). Har vært på sykehuset og sjekket om det er fostervann to ganger, uten at det er det det er. De sier det rett og slett bare er (veldig tynn) utflod (i store mengder), og at dette er helt vanlig sånn mot slutten. Slo meg til ro med dette, men holder fremdeles et øye med det, sånn ift forandring i farge, lukt, mengde, osv... Hør med jordmor/lege eller ring fødeavdelingen, hvis du trenger å få ro i sjela. Jeg opplevde det som veldig ok å ringe fødeavdelingen, da de trygget meg veldig på at de satte pris på at jeg ringte og at det var bedre å sjekke enn å gå rundt å være usikker... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå