enita Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har funnet noen navn: Hugo Robin Oliver Lucas Dennis Noen som har andre bedre forslag? Vil ikke ha et superspesielt, men et enkelt og fint et
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Lukas og Oliver er kjempefine navn! heier på ett av de.. jeg ville kanskje gått for lukas, det hadde vi på lista hvis det ble gutt.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Kjempe fine navn:) Liker også -Sebastian(det skal min hete:)) -Tristan -Aleksander . Jonas og Jesper -Jakob -Mads -Dominik -Christian Veldig vanlige navn da:) Men liker de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå