Gå til innhold

Noen som har vokseseng til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken har dere?Fornøyd?

Da må man vel bytte madrasser hele tiden også ettersom man trekker ut...Er disse sengene veldig dyre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm ,dette med madrass lurer jeg også på, har en vokseseng, men har bare 1 madrass, senga ble kjøpt til meg da jeg var liten, lillemor bruker den nå. Madrassen er vel ca 130-140 cm lang.

Skrevet

hei. jeg kjøpte ei sånn vokseseng/skuvseng til gutten min da han var mindre. kjøpt på skeidar.. hvit og trefarget.. med halvmåne og 2 stjerner på. husker ikke helt hva den serien heter,, jeg er kjempe fornøyd med det valget.. og der fikk vi også kjøpt madrass som passet til.. madrassen var tre delt slik at vi kunne sette sammen den lengden vi trengte selv. det var 3 forskjellige str på "madrassbitene" for å si det sånn.. no bruker vi senga i full str.. og da har vi alle tre "bitene" på plass.

Skrevet

Smart det med 3 delt madrass om de er gode å ligge på også da?Blir den Skeidar sengen 2 m full lengde da?

Skrevet

hvis jeg ikke husker feil så er den 190 i full str. jeg tror serien heter "luna" , men når jeg er inne på sidene til skeidar så finner jeg den ingensteder. men jeg vet at de har denne serien her hvor jeg bor.. fåes også nattbord, skrivepult ol i samme serie. madrassen er litt hard kanskje, men gutten min har aldri klaget over å ligge vondt.

Skrevet

Ja,når du sier det mener jeg å ha sett den i butikken..En fin seng:)Skal sjekke til hekgen.Takk:)

Skrevet

ikea har også voksesenger med tredelt madrass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...