Gå til innhold

Flere som går over til neste trim, neste uke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+1 så jeg går over om en uke:-) Synes det har gått fort så langt. åssen går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 11+0 i dag og er enig i at tiden egentlig har gått fort. Tenk at 1. tri snart er over liksom?? Jeg er sykmeldt for tiden pga kvalme og det skal ingenting til før jeg kaster opp. Ufattelig slitsomt, men det går veldig bra for det. Sambo er heldigvis forståelsesfull!! Har vært gjennom IVF og var på ultralyd på mandag og så den lille ligge der inne og vifte med armer og ben. Det var litt av en opplevelse og nå henger bildet på kjøleskapet. Hehe, nå kan vi begynne å slappe litt mer av også kan vi fortelle det til litt flere enn bare nærmeste venner og familie. Hvordan er det med dere, fortalt det til mange enda?

Skrevet

Ja jeg er også 11+1.. Foreløpig. *lol* Hu jeg var på ul hos sist sa at det var mulig jeg var en halv uke mindre på vei enn først antatt. Men siden hu ikke kunne si noe sikkert så fortsetter jeg i samme gata som jeg har fulgt hele veien- med visse forbehold.

Skrevet

Jepp,på mandag er eg øve i 2.trimester,...Dei siste 4 vekene har faktisk gått fort...

Skrevet

Jah, e i uke 11+4 idag, så æ går åver t 2. trimester lørdag=) Har alle vært på tidli ul? E d privat da?? Ska ikkje på ul før i uke 17, å imorgen ska æ til jordmora å høre hjertelydnførr første gang=)

Skrevet

Hei hei

Jeg er også 11+1 i dag, å skal over til 2 trimester neste uke.. de 3-4 siste ukene har gått så veldig fort, så håper resten av svangerskapet går like fort, kan nesten ikke vente med å få det lille knøttet... Men når man tenker etter er det vel greit at det er en stund til, masse som må ordnes!

Så lenge det er min første gleder jeg meg også til magen vokser å man kjenner liv.. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jepp! Jeg er 11+2 i dag, og neste uke er det 2.trimester :):):) *krysser fingre&tær*

Vi har vært igjennom ivf, og har vært svært bekymret for å miste helt siden positiv test, så her føler jeg at tiden snegler seg av sted.

Håper jeg vil føle meg tryggere når vi når 2.trimester.

Var på tidlig UL i uke 9, og da så vi en aktiv bitteliten krabat med ett bankende hjerte. Fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...