loffmusa Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 helt sykelig greier:O les saken og hør moren fortelle om hendelsen.. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.5430701 skjer nok ikke ofte,men ALIKEVEL.
Ladybug~N&E Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 jeg kjenner denne jenta og så fjeset hennes på forsiden av vg her om dagen! jeg blei helt sjokkert!!! hun hadde allerede vært på sjekk på sykehuset og fått konstatert 3cm åpning. hun skulle dra hjem å påvente av sterkere og mer regelmessige rier og ta kontakt senere. dette er jo helt greit og slik gjør de jo på de fleste sykehus. men denne jenta er 2gangsfødende og burde blitt tatt på alvor da hun ringte tilbake 2ganger for å fortelle at det var blitt verre. man ber ikke folk i fødsel reise hjem og tygge på en paracet eller 3 og legge seg når det er tydelig at her skjer det ting? når man er i kontakt med sykehuset 3ganger på en dag med stadig sterkere rier og kortere mellomrom da burde det vel lyse en liten varsellampe vel? når tid begynte man å avgjøre om det er noe på gang eller ikke, over telefonen?? håper virkelig dette var en tankevekker for dem som har tatt denne avgjørelsen. det er mennesklig å feile altså men når noe er så opplagt som dette burde man kanskje tenke seg litt om!! 3paracet kommer ikke til å stoppe en fødsel fordi dama på tlf vil det og det ikke er plass på sykehuset.
loffmusa Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 kjenner henne selv også syns det var bra at hu gikk videre me dt... flott anita:) la IKKE sånt skje igjen, kjære jesus.... går ikke ann!!!!!!!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg tror dette er en sak der komunikasjonen ikke har vært på topp,hadde hun sagt at hun var i fødsel,vel da kunne de ikke ha avist henne. At sykehusene ber fødene om å vente lengst mulig når det er fult på fødeavdelingen er helt vanlig.Dette fordi at den fødene skal slippe å ligge på gangen eller et kott,da er det bedre å være hjemme. Det jeg reagerer enormt på,er at hun tror hun er i fødsel og så legger hun seg i badet og samboeren ligger i rommet ved siden av med propper i ørene.Hallo,sier nå bare jeg,hvor er tankene henn. En bør jo ta kontakt med den en bor sammen med,si hva som skjer og si at hvis dette ikke blir bedre må vi reise til sykehuset. Synes hun har mye av skylden selv,av at hun fødte hjemme i badekaret.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hm, historier som denne styrker ikke akkurat min tillit til sykehus, så er mer bestemt på bli hjemme jeg da..
loffmusa Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 mamma til 1stor,1liten+1spire siden hu var 2 gangs så viste hu nok tenk om dn lille satt fast da? dt hadde vel ikke vært så kult...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå