Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell har du på barna dine? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år 2 mnd mellom mine 2 - helt perfekt for oss :o)

Skrevet

Her er det 3 dager som mangler på at det er nøyaktig 3 år mellom dem :-)

Skrevet

2 år og 9 mnd.... passer utmerket hos oss... prøver nok å få samme forskjell mellom nr 2 og 3 også =)) (om en stund)

Skrevet

Nå venter jeg tvillinger denne gangen, og hvis jeg går helt til terminen blir det nesten 3 år & 2 mnd mellom eldste og yngste. Altså 4 barn på knappe 3 år :P

Skrevet

Er 5 år og 3 mnd mellom. Litt for lang tid mellom egentlig etter min mening, skulle gjerne hatt de tettere, men det ble bare sånn.

Er 1 år og 1 mnd mellom eldste mann og sambos eldste. De leker kjempefint sammen.

Er da 4 år og 2 mnd mellom sambos datter og lillemor.

Skrevet

De er 2,9,16,19,21 og 23.

Så det er 22 mnd mellom 1.mann og nummer 2.

3.mann kom etter 24 mnd, og neste barn etter 3,5 år. Deretter kom nummer 5 6 år etter der igjen,og sistemann kom til verden da nummer 5 var 7 år.

21 år mellom første og sistemann.

Skrevet

Først 15 år og så 15 mnd.. og så til slutt 2 år og 7 mnd.

Skrevet

2 år og 3 uker mellom mine to. Synest det er supert =)

Skrevet

3 år, 8 mnder,3 uker og 2 dager

Skrevet

Det er 252 mnd mellom eldste og yngste min :op

Skrevet

De er født i -01,-04 og -07, så hvis vi ser på årstallene er det 3 år mellom hver gang.

Men så er de født på forskjellig tid på året da, så det er egentlig 2,5 år mellom de to eldste og 3,5 år mellom nummer to og tre.

Skal jeg anbefale en aldersforskjell er det 2,5 år, de har så mye glede av hverandre, akkurat nå leker de med småbiler oppe i trappa :-)

Skrevet

2,5 år mellom mine. Håper å bli gravid igjen snart, da blir det 4 år forskjell på nr2 og 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...