Gå til innhold

Til dere som liker Hotel Cæsar.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan dere jo få med dere Hotel Cæsar 3 ganger på en dag :-)

 

Kl 12.40 er det på tv2. (Der har di kommet til der Svein og Martine er forster foreldre for Carola)

 

Kl 14.30 er det på Zebra ( de har kommet til der Charlotte er gravid og Ninni og Georg skal gifte seg. Skjer i morra faktisk :-))

 

Åsså er det reprisen kl 18.00 og dagens kl 19.30

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rekker ikke 14.30-sendingen. Men men.. Charlotte tar abort?

Skrevet

Hehe ser at du følger med godt her det er bra:D

Skrevet

Ja Charlotte tar abort.

 

 

Men følger med på 14.30 sendingen. er der Juni er alkoholiker. Å syns hun spilte rollen sååååååååå bra..

 

Hun fikk jo pris for akkurat den rollen der hun er alkoholisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...