Lillesnuppis Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Nå kan dere jo få med dere Hotel Cæsar 3 ganger på en dag :-) Kl 12.40 er det på tv2. (Der har di kommet til der Svein og Martine er forster foreldre for Carola) Kl 14.30 er det på Zebra ( de har kommet til der Charlotte er gravid og Ninni og Georg skal gifte seg. Skjer i morra faktisk :-)) Åsså er det reprisen kl 18.00 og dagens kl 19.30
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg rekker ikke 14.30-sendingen. Men men.. Charlotte tar abort?
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hehe ser at du følger med godt her det er bra:D
Lillesnuppis Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Ja Charlotte tar abort. Men følger med på 14.30 sendingen. er der Juni er alkoholiker. Å syns hun spilte rollen sååååååååå bra.. Hun fikk jo pris for akkurat den rollen der hun er alkoholisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå