Gå til innhold

HELVETTES FORBANNA MØKKAJOBB! !!! ARHG!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er jobber til gubben igjen. Nå er det NOK!!!! Nå får han tur igjen ja, og vi skal ha selskap her i helga til minsta som fyller 1år på søndag. Ikke helvete om jeg gidder å arrangere det aleine denne gangen også ( typisk at han må reise i forbindelse med høytid og bursdager)...så jeg avlyser hele jævla greia.

Drittsur nå....han skal faen meg få søke ny jobb, nå er grensa nådd og gjør han ikke det kan han fanden ta meg pake trusa si og stikke dit pepper`n gror!!!

FREEEEEEEES!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa du ikke det samme sist han var på langtur? At hvis han ikke søkte ny jobb nå, så var det kroken på døra? Nå må du snart følge opp disse tomme truslene... ;)

Skrevet

Han er i gang....heldigvis...ser ut som det løser seg også. Drittlei av at det aldri kan planlegges noe. Og det er umulig å leve sånn når jeg skal i utdanning og arbeid til høsten.

Er mere frustrert enn sint....lut lei hele opplegget...

Skrevet

Kan han ikke bare fikse seg en sykemelding? Han har fått en akutt kink i ryggen???

Skrevet

Ærlig talt! Håper han har bedre vett og arbeidsmoral enn som så.

Skrevet

Jeg blir så provosert over slike trygdesvindlere som deg!!! For en holdning!

Skrevet

Trygdesvindler?? Jeesus, det var da en fleip ettersom hun er så forbanna, men de fleste vet vel hvordan jobben til sin kjære er??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...