Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Ja, det er jobber til gubben igjen. Nå er det NOK!!!! Nå får han tur igjen ja, og vi skal ha selskap her i helga til minsta som fyller 1år på søndag. Ikke helvete om jeg gidder å arrangere det aleine denne gangen også ( typisk at han må reise i forbindelse med høytid og bursdager)...så jeg avlyser hele jævla greia. Drittsur nå....han skal faen meg få søke ny jobb, nå er grensa nådd og gjør han ikke det kan han fanden ta meg pake trusa si og stikke dit pepper`n gror!!! FREEEEEEEES!
Sivalur Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Sa du ikke det samme sist han var på langtur? At hvis han ikke søkte ny jobb nå, så var det kroken på døra? Nå må du snart følge opp disse tomme truslene...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Han er i gang....heldigvis...ser ut som det løser seg også. Drittlei av at det aldri kan planlegges noe. Og det er umulig å leve sånn når jeg skal i utdanning og arbeid til høsten. Er mere frustrert enn sint....lut lei hele opplegget...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Kan han ikke bare fikse seg en sykemelding? Han har fått en akutt kink i ryggen???
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Ærlig talt! Håper han har bedre vett og arbeidsmoral enn som så.
Gemini77 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg blir så provosert over slike trygdesvindlere som deg!!! For en holdning!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Trygdesvindler?? Jeesus, det var da en fleip ettersom hun er så forbanna, men de fleste vet vel hvordan jobben til sin kjære er??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå