Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 ER DET MANGE SOM STØNNER? HØYT ELLER LAVT? HVEM STØNNER MEST DU ELLER GUBBEN?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Det må bli mannen det. Han bråker noe sinnsykt når det går for ham.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Her er det nok meg! Jeg skriker ikke akkurat, men gir klar beskjed om at det er godt, ja! Noen ganger fordi det er så sinnsykt godt at jeg ikke klarer la være, andre ganger kan jeg styre meg, men gjør det fordi jeg vet sambo elsker det (vel, de fleste menn jeg kjenner liker det!)
Mammaen til Turid Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 hmm.. er vannvittig sexy når min samboer stønner og viser at han nyter det.. det tenner meg noe vannvittig... jeg og må gi meg ende over til tider..
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg er høylydt! Min samboer er helt stille til det går for ham. Litt kjedelig når jeg rir eller suger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå