Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Så akkurat et program om en mor som mistet sitt barn rett etter fødsel. Fikk meg virkelig til å tenke over hvor heldig jeg er, som har en frisk, skjønn gutt. Vi har slitt med kolikk, sprutgulping, og eller det som er, men hva er det i den store sammenheng? Vi må huske å nyte hvert eneste minutt med barnet/a vårt/e, tiden går så utrolig fort. Tårene strømmet da moren snakket om hvor utrolig viktig det er å gripe dagen, og hele tiden være klar over hvor fint man har det, og hvor heldig man er som får være mamma eller pappa. Til de som har et barn for lite - mine tanker går til dere.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Så sant så sant! Jeg nyter hvert eneste øyeblikk av livet. Det er så viktig å ta vare på det vi har, istedet for å bekymre seg for hva vi ikke har.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Ntååh, så søtt skrevet. Har tenkt på dette selv. Selvom jeg gleder meg til gutten min gjør ditt og datt, så må jeg også nyte tiden som er nå og i dag. Synes s å utrolig synd på de som har et barn for lite. Stakkars mennesker!
Labambie Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Signerer denne! Det er så deilig å elske noen så masse. Samtidig er det kjempeskummelt,fordi man har alt å miste.. Hver gang jeg ser på henne,forelsker jeg meg om og om igjen. Hun er MIN! Jeg har vært så heldig at jeg har fått det herligste i verden. Da er det det samme om fødselen gikk så galt som overhode mulig. For nå er hun her. Og jeg misunner alle som ikke får kjenne denne gode følelsen.. God klem til alle mamma'er!
betty74 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg vet, jeg er superheldig:-) Ikke alltid så lett å fokusere på det, så dette innlegget var på din plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå