OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hvem liker du best? Synes Svein Kroghstad tar KAKA ! Nadia Tefari er meget flink:) Hehe møter dem stadig på meny , kiwi osv.. Hva med dere andre?
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Neei, møter du dem ofte? Heldiggris!! Svein og Pelle Krogstad er kjempeflinke i rollene sine, ja. Nadia er også flink i jobben sin da;D Jeg liker Vilde best tror jeg. Uten at jeg vet hvorfor:-P
maisel Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 må nok innrømme at jeg er en av de som må få med meg cæsar hver eneste dag... hvem jeg liker best... hm.. den er litt vanskelig. er flere jeg har sansen for.. deriblant jensemann... juni er helt rå
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Ja, møter dem stadig ihvertfall Jens August og Nadia + Storm Møter dem hele tiden, som om det er ment fra gud at vi skal møttes ofte hehe...... Ja Juni er rå, jeg synes vilde overdriver når hu snakker, men hu er meget flink.... Belinda suger :(
maisel Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 og benedicte var knall syns jeg... synd hun har sluttet..
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 Ja enig as! Benedicte tok også kaka! og hva med hu Sue Astrid hun var bare sååå råååååå!! fy faen as synes hotel er litt kjedelig nu pga skuespillerne....det var mye morsommere føøøøør ikkesant?eller er det bare meg?
Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Jeg synes Pelle har fått altfor stor rolle i serien. Litt kjedeliger da. Synes det er morsomt med Vilde og Juni - utrolig synd de også skal slutte:-(
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. april 2008 Enig det gjelder også Liv og Marius..de er kjedelige! Hvaaaaaaaaaa Juni slutter oxo.............fae* hvem blir igjen da? Svein kongen fra drammen )) digget oxo Gjertrud:D
maisel Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 cæsar var faktisk bedre før med noen av de andre i serien ja... sue var ei dame med bein i nesa ja
Mamma2OO5 Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Jeg digger svein! Og Pelle da hehe. Ellers elsker jeg Jens August og Juni også. Ååååh hotel Cæsar hehehe. Jeg har håndklærne jeg da! Altså hvite håndklær med Hotel Cæsar logo på!!! hihi;-p
Lillesnuppis Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Jeg syns Pelle er fin jeg. hehe Åsså Juni da hun er forelska. Juli liker jeg også godt. ellers Svein , Vilde og den arrogante Jens Augus Men gubben her er mere Cæsar fan enn det jeg er. Han MÅ se kveldens episode, å vil gjerne se den i reprise også. Han liker: Pelle syns han er morsom Svein Juni Å han syns Liv er pen :-)
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. april 2008 hehe....såpass jah! men dere litt teit å spørre her og nå men følger dere med på i gode og onde dager? huff synes det går skikkelig tregt
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 skriver under som cæsar fan. Er helt hekta, tror kanskje jeg har gått glipp av max 6 episoder siden det starta. Aner ikke hvem jeg liker best av de som er der nå, Vilde kanskje. Før likte jeg Benedicte best.
Lillesnuppis Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Nei det ser jeg ikke på lenger. Ble litt lei av at dem brukte 1 uke på å fullføre en settning. Åsså syns jeg alt var så unaturlig i serien.. der dør man å Mannen er faren til kona å masse surr. Holde meg til Cæsar. der skjer det noe å tar ikke så lang tid før di er ferdog med det temaet og videre til neste tema :-)))
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 23. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. april 2008 Ja, men jeg synes viggo burde vise litt mer han er joh tross alt en god skuespiller og har vært det en stund...det er noe ved hans talent jeg mangler.....viggo bør kanskje vise litt mer... litt rat når Juni og Viggo er sammen på ekte og er samboere som leker forelska og ungdomme hehe
MrsDior & baby-Dior Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 vi DIGGER Juni, ho tar hele showet! Svein på en god andre plass=)
maisel Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 liker når jens august er litt "bad boy" jeg... han er jo litt sexy da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå