Gå til innhold

får ei litta tulle, navn dilemma!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet ut at vi får ei litta tulle, driver å ser på jente navn, men jeg kunne tenke meg et navn som er norskt, gammelt og litt koslig seff:)

Hva syntes dere om Navnet Othilije?:)

Det er norskt og jeg har det i familien min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det navnet likte jeg umiddelbart! (",) Du kan jo se på navneinnlegget jeg skrev litt lenger ned på siden, har skrevet de navnene vi foreløpig liker best, de fleste er norske og noen er gamle.

Skrevet

ååå såå koslig å høre:):)

Han jeg er sammen med sliter litt med det navnet enda fordi han mener det høres ut som "Otto" hehe.. men jeg liker det mer og mer:)

Skrevet

Næhæhæi! *ler* Det er jeg ikke enig i i det hele tatt! Siste jeg tenkte på var Otto, hehe. Nydelig navn, som nå havnet på listen min ;o) (håper det er i orden)

Skrevet

Det går helt fint:):)

Godt det er flere som liker det:)

Skrevet

Kikket du på navnelisten min? Kan hende du liker noen av de navnene, i og med at vi åpenbart har litt lik smak (",) (står med overskrift "inspirert til å få noen tilbakemld på navn")

Skrevet

synes det navnet er kjempe fint jeg. Ovedie er også fint, og ligner litt. navnet har blitt populært i disse trakter!

var du interissert i flere? jenta mi heter Thale, det er jo norskt og gammelt. ellers synes jeg navn som:

Margrethe

Inger

Louise

Mali

Mathilde

Adeleid

er veldig fine navn. det siste er ikke norsk da, men det er navnet vi skal ha på tulla=)

Skrevet

Mange fine navn ja, vil liksom ikke ha et som alle andre heller jeg da:) men vil det skal høres ut som et navn også, ikke bare noe jeg fant et sted:)

så vi som har skrivi her er ganske enig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...